Τοπικά

Τσιτσιλιάνου αντί για Αθανασάκη προτείνει το ΤΕΕ για τις αστικές γραμμές 3 και 15

τεε

Νέα πρόταση για τα δρομολόγια των αστικών γραμμών 3 και 15 καταθέτει το ΤΕΕ Μαγνησίας προς την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και τη διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου. Σύμφωνα με την πρόταση αυτή, τα λεωφορεία αντί της οδού Αθανασάκη, θα μπορούν να χρησιμοποιούν την οδό Τσιτσιλιάνου (κάθοδος) έως την οδό Πλαστήρα, όπου θα στρίβουν αριστερά και θα τερματίζουν στον υπάρχοντα χώρο στάθμευσης, στη διασταύρωση των οδών Αθανασάκη με Πλαστήρα (τέσσερις θέσεις).

Όπως ειδικότερα επισημαίνεται στην πρόταση του ΤΕΕ:

Η λύση που προτείνεται (αριστερή στροφή και κάθοδος των γραμμών 3, 15 από την οδό Αθανασάκη) δημιουργεί κυκλοφοριακό φόρτο σε έναν δρόμο ο οποίος είναι ο μόνος που εξυπηρετεί το ΤΕΠ του Νοσοκομείου Βόλου (είσοδος αλλά και έξοδος περιστατικών).

Αυτό είναι κάτι το οποίο τονίστηκε και στη Δ.Ε του ΤΕΕ κατά τη συνάντηση που υπήρξε με το ΕΚΑΒ, αλλά και την Τ.Υ του Νοσοκομείου.

Μετά από αυτοψία στην περιοχή καταλήξαμε στην ακόλουθη λύση:

Η γραμμή 1 παραμένει ως έχει (δρομολόγιο και τέρμα)

Οι γραμμές 3 και 15 συνεχίζουν την κίνηση στην Πολυμέρη κάνοντας στάση απέναντι από το νοσοκομείο στην ήδη υπάρχουσα στάση έτσι ώστε να εξυπηρετούν τους επισκέπτες του νοσοκομείου.

Συνεχίζουν στην Πολυμέρη και στρίβουν αριστερά στην οδό Τσιτσιλιάνου (κάθοδος) έως την οδό Πλαστήρα, όπου στρίβουν αριστερά και τερματίζουν στον υπάρχον χώρο στάθμευσης στη διασταύρωση των οδών Αθανασάκη με Πλαστήρα (τέσσερις θέσεις).

Με την επιλογή αυτού του δρομολογίου θα υπάρξει σύμφωνα με το ΤΕΕ η επίτευξη του στόχου ο οποίος είναι η δυνατότητα όσο το δυνατόν περισσοτέρων σε επίσκεψη Μουσείου και Νοσοκομείου με τα ΜΜΜ της πόλης.

Η αριστερή στροφή από την οδό Τσιτσιλιάνου στην οδό Πλαστήρα απαγορεύεται σήμερα για όλα τα οχήματα και θα επιτραπεί μόνο για τα λεωφορεία των γραμμών 3 και 15.

Τα πλάτη των οδών που προτείνονται (Τσιτσιλιάνου – Πλαστήρα) για μεν την Τσιτσιλιάνου που είναι μονόδρομος είναι κατάλληλα για τη διέλευση λεωφορείων αλλά και το πλάτος της Πλαστήρα μας επιτρέπει να έχουμε αμφίδρομη κυκλοφορία σε αυτό της το τμήμα.

Επίσης ο τερματικός που προτείνεται εξυπηρετεί και τους λουόμενους που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες.

Η δαπάνη από πλευράς Δήμου θα αφορά στην τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη στην οδό Πολυμερή (με Τσιτσιλιάνου) και στην αποκατάσταση του ακαταλλήλου οδοστρώματος στο τμήμα της οδού Πλαστήρα από Τσιτσιλιάνου έως Αθανασάκη.

Η προτεινόμενη λύση πετυχαίνει τους στόχους της εξυπηρέτησης των πολιτών (Μουσείο – Νοσοκομείο – λουόμενοι).

Οι παρεμβάσεις που απαιτούνται για την υλοποίηση της είναι μικρού μεγέθους (φωτεινός σηματοδότης – ασφαλτόστρωση τμήματος οδού). Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του αστικού ΚΤΕΛ.

Η παραπάνω πρόταση κατατίθεται στην Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου με την προϋπόθεση να συνταχθεί μελέτη εκ μέρους της υπηρεσίας που θα περιλαμβάνει κυκλοφοριακούς φόρτους, ρύθμιση φωτεινών σηματοδοτών στην οδό Πολυμέρη και διερεύνηση των χρήσεων στη συγκεκριμένη ζώνη των τροποποιήσεων (π.χ πρέπει να ληφθεί υπόψη η κυκλοφοριακή μελέτη βάσει της οποίας έχει εκδοθεί η άδεια λειτουργίας του βενζινάδικου στη συμβολή των οδών Πολυμέρη – Τσιτσιλιάνου).

Τέλος επισημαίνεται ότι το Αστικό ΚΤΕΛ θα πρέπει να μελετήσει την περαιτέρω δυνατή σύνδεση του Π.Σ. Βόλου και κυρίως των ακραίων του περιοχών με το Νοσοκομείο Βόλου ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες.

,

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το