Τοπικά

Τσιπουροκατάνυξη με ντελίβερι… Νέα υπηρεσία εγκαινιάζει το «Με Ζεν» από 15 Ιουνίου

Σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού, το επιχειρηματικό θάρρος αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για όσους θέλουν να πετύχουν. Σε πείσμα των καιρών, οι ιδιοκτήτες του τσιπουράδικου «Με Ζεν» στον Βόλο θα λειτουργήσουν από τις 15 Ιουνίου υπηρεσία delivery του αγαπημένου ποτού των Βολιωτών και όχι μόνο. Υπόσχονται, έτσι, μία μοναδική εμπειρία κατ’ οίκον με επιλεγμένα αποστάγματα και απολαυστικούς μεζέδες.
Ο Ανδρέας Διακοδημήτρης, ένας εκ των ιδιοκτητών του «Με Ζεν», μίλησε για την πρωτότυπη ιδέα που βρίσκεται στα σκαριά και σε λίγες ημέρες θα πάρει σάρκα και οστά. Η διανομή στο σπίτι έρχεται να δώσει νέο νόημα στην… τσιπουροκατάνυξη, ειδικά για τους λάτρεις τους είδους, οι οποίοι από το 2013 έχουν κάνει στέκι τους το συγκεκριμένο τσιπουράδικο.
«Πρόκειται για μία ιδέα που είχαμε και παλαιότερα, αλλά τώρα έφτασε η στιγμή να βάλουμε σε εφαρμογή», εξομολογήθηκε ο κ. Διακοδημήτρης, για να προσθέσει: «Είδαμε τις στατιστικές ότι ένα μεγάλο ποσοστό του κόσμου μέσα στον επόμενο χρόνο δεν θα επισκεφτεί εστιατόρια για διάφορους λόγους και βλέποντας μπροστά για το πώς μπορεί να εξελιχθεί το project, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην υλοποίησή του. Θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον να το προσπαθήσουμε».

Στη συνέχεια αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει η διανομή κατ’ οίκον. «Σχεδιάσαμε μία καινοτόμα συσκευασία, που μοιάζει με βαλιτσάκι πικ-νικ, από βιοδιασπώμενα υλικά που ανακυκλώνονται. Θα υπάρχει μία μικρή και μία μεγάλη μόστρα με τσίπουρο, ενώ οι μεζέδες θα αλλάζουν ανάλογα με το τι έχουμε κάθε μέρα στην κουζίνα. Από εκεί και πέρα, θα προσπαθήσουμε να διανέμουμε τα πακέτα με μέσα φιλικά προς το περιβάλλον, όπως ποδήλατα για το κέντρο του Βόλου και ηλεκτρικά μηχανάκια για τις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Στην αρχή κι επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε κράτηση στο μαγαζί, γιατί είναι πολύ μικρή η δυναμικότητά του, θα δοκιμάσουμε να εξυπηρετούμε μέχρι έξι παραγγελίες ανά ώρα. Να μπορείς δηλαδή να κρατήσεις το take away. Διαμορφώσαμε μάλιστα κι έναν ειδικό χώρο στο μαγαζί, για όσους θα επιλέγουν να έρθουν να πάρουν μόνοι τους την παραγγελία. Όμως και στο delivery, θα υπάρχει δυνατότητα να κάνεις τηλεφωνική κράτηση για μία συγκεκριμένη ώρα. Η διανομή θα γίνεται από τις δώδεκα το μεσημέρι, μέχρι τις έξι το απόγευμα», τόνισε ο πρώην διευθυντής μεγάλων ξενοδοχείων, ο οποίος από το 2013 ένωσε τις δυνάμεις του με τον σεφ Γρηγόρη Χέλμη και έχουν δημιουργήσει έναν χώρο, που η φήμη του έχει απλωθεί σε όλη την Ελλάδα.

Όσο για τον λόγο που προκρίθηκε η λύση του delivery στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία; «Γνωρίζω πως αυτή τη στιγμή στην Αμερική και στην Ευρώπη, τα εστιατόρια έχουν αλλάξει τη λειτουργία τους και προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να επιβιώσουν εν μέσω κρίσης», σημείωσε ο κ. Διακοδημήτρης, ο οποίος, όμως, από την άλλη πλευρά δεν κρύβει τον προβληματισμό του για τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί μετά το lockdown που προκάλεσε ο κορωνοϊός: «Ο κόσμος παραμένει μουδιασμένος από τα γεγονότα, ενώ έπειτα από 2,5 μήνες εγκλεισμού αλλάζουν τόσο οι καταναλωτικές συνήθειες, όσο και η καθημερινότητα των ανθρώπων. Βέβαια, επειδή εμείς ασχολούμαστε σε ένα είδος γαστρονομίας που υπάρχει στο DNA αυτής της πόλης κι επιπλέον το καλοκαίρι το κέντρο του Βόλου θα μείνει ανοικτό, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, πιστεύω ότι θα έχουμε καλύτερα πατήματα μέχρι το φθινόπωρο».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το