Τοπικά

Το σχολείο σε κατάληψη, οι μαθητές σε τηλεκπαίδευση… Ψηφιακά μαθήματα στο 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας

Στην εφαρμογή της εγκυκλίου για διεξαγωγή εξ αποστάσεως μαθημάτων προχώρησε χθες το 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, το οποίο ήταν κλειστό λόγω της κατάληψης του σχολείου από τους μαθητές.
Μετά τις 10 το πρωί, όπως προβλέπει η διαδικασία από το υπουργείο Παιδείας, οι καθηγητές και οι μαθητές μπήκαν στις ψηφιακές πλατφόρμες και άρχισαν τα μαθήματα. Όσοι μαθητές δεν συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση, αναμένεται να πάρουν απουσία. Ήταν η πρώτη φορά που εφαρμόζεται η σχετική εγκύκλιος σε σχολείο του πολεοδομικού συγκροτήματος η οποία προβλέπει τι πρέπει να κάνει ένα Γυμνάσιο ή Λύκειο που θα τεθεί σε κατάληψη.
Το 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας είναι από τα σχολεία της Μαγνησίας με τις περισσότερες μέρες κατάληψης. Και φαινόταν πως η ηρεμία είχε επανέλθει μετά από τέσσερις μέρες μαθημάτων. Ωστόσο χθες οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη.

Όπως τόνισε ο διευθυντής κ. Δημήτρης Κόκκινος «οι μαθητές δεν είχαν κάποια αιτήματα για την κατάληψη. Εμείς τούς ενημερώσαμε για τις νέες διαδικασίες που ακολουθούνται σε περίπτωση κατάληψης, ενώ τους προτείναμε να ανοίξουν το σχολείο και να διεξαχθούν οι εκλογές για την ανάδειξη των μαθητικών συμβουλίων. Δεν το θέλησαν και το Λύκειο έμεινε κλειστό».
Μετά την οριστικοποίηση της απόφασης για κατάληψη δεν υπήρχε άλλη επιλογή παρά η υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. «Εδώ και μέρες οργανώναμε τη διαδικασία για να ανταποκριθούμε στις οδηγίες του υπουργείου. Στο σχολείο μας έπρεπε να συντονιστούν 27 τμήματα και οι καθηγητές να βγάλουν ξανά καινούριους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς. Οι μαθητές και οι καθηγητές επέστρεψαν στα σπίτια τους και μπήκαν μέσα τις πλατφόρμες στις ψηφιακές τάξεις. Συγχρόνως ενημερώσαμε με ηλεκτρονικά μηνύματα και τους γονείς των μαθητών» επισήμανε ο κ. Κόκκινος.

Ο ίδιος ανέφερε πως «από την εικόνα που είχα σε μερικά τμήματα η συμμετοχή των μαθητών στα ψηφιακά μαθήματα κυμάνθηκε στο 40-50%. Για όσους μαθητές δεν συμμετείχαν, προβλέπεται να πάρουν απουσία. Ως διεύθυνση αποστείλαμε στους καθηγητές τα ηλεκτρονικά απουσιολόγια για να δοθούν μετά στους υπεύθυνους των τμημάτων και να καταγράψουν στο πληροφοριακό σύστημα τις απουσίες. Ό,τι δηλαδή γίνεται με τις διά ζώσης διαδικασίες, τώρα υλοποιείται ψηφιακά» τόνισε ο διευθυντής.
Βέβαια υπάρχουν και οι μαθητές που για οικονομικούς λόγους δεν διαθέτουν υπολογιστή ή δεν είναι συνδεδεμένοι με το ίντερνετ στο σπίτι και τους είναι δύσκολο να συμμετάσχουν στα ψηφιακά μαθήματα.

«Δεν προβλέπεται κάποια απαλλαγή για αυτούς τους μαθητές, ώστε να μην πάρουν απουσία. Τουλάχιστον αυτό ισχύει μέχρι στιγμής» ανέφερε ο κ. Κόκκινος και πρόσθεσε πως το υπουργείο Παιδείας έχει προβλέψει τη συμμετοχή των μαθητών ακόμη και με το σταθερό τηλέφωνο. Γι’ αυτό και, όσοι κάνουν κατάληψη θα πρέπει να σκέπτονται και αυτούς τους συμμαθητές που με δυσκολία μπορούν να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επομένως πόσο σημαντικό είναι γι’ αυτούς να βρίσκονται στο σχολείο και να γίνονται εδώ τα μαθήματα.
Παράλληλα ο κ. Κόκκινος τόνισε πως υπήρχαν και μαθητές που έρχονται από μακρινές περιοχές, όπως το Ανατολικό Πήλιο, ακόμη και την Κερασιά που δε μπορούσαν να επιστρέψουν έγκαιρα στα σπίτια τους για να κάνουν εξ αποστάσεως μάθημα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το