Τοπικά

Το 5ο ΓΕ.Λ. Βόλου στη Βουλή των Ελλήνων

Στο πλαίσιο του προγράμματος των επισκέψεων των σχολείων στη Βουλή των Ελλήνων μαθητές της Γ΄ τάξης του 5ου Γενικού Λυκείου Βόλου επισκέφτηκαν τη Βουλή των Ελλήνων τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022.
Οι μαθητές βρέθηκαν στην Αθήνα για τέσσερις μέρες και γνώρισαν από κοντά το ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας. Ξεναγήθηκαν στην Ακρόπολη, στο Θησείο, στον Κεραμικό, στην Αρχαία Αγορά. Περιηγήθηκαν στο Μοναστηράκι, στην Ερμού , στην Ομόνοια ,στην πλατεία Κοτζιά, στου Ψυρρή. Επισκέφτηκαν την Παλιά Βουλή στην οδό Σταδίου όπου θαύμασαν την έκθεση για τα 200 χρόνια από την Ελληνική επανάσταση. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να κάνουν μια βόλτα και στο Πασαλιμάνι την Κυριακή το πρωί και να πάρουν μια «γεύση» από την περιοχή του Πειραιά.


Τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 επισκέφτηκαν πρώτα το Εθνικό Αστεροσκοπείο στο λόφο των Νυμφών όπου ξεναγήθηκαν στο χώρο του υπολογισμού της ώρας,του μηχανισμού των Αντικυθήρων και στο χώρο του παρατηρητηρίου.
Στη συνέχεια επισκέφτηκαν την Ελληνική Βουλή. Το σχολείο υποδέχτηκαν η υφυπουργός Παιδείας κυρία Ζέτα Μακρή και ο βουλευτής Μαγνησίας κύριος Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος. Οι μαθητές εισήλθαν στο χώρο της ολομέλειας και πήραν θέση στα έδρανα του κοινοβουλίου. Η κυρία Ζέτα Μακρή συνεχάρη τους καθηγητές για την πρωτοβουλία της επίσκεψης αναφέροντα;ς μάλιστα πως το 5Ο ΓΕ.Λ. Βόλου είναι το πρώτο σχολείο της Μαγνησίας που επισκέπτεται μετά από δύο χρόνια τη Βουλή και μίλησε στους μαθητές δίνοντάς τους παράλληλα και ευχές για επιτυχία στις εξετάσεις. Στη συνέχεια ο κύριος Μεϊκόπουλος συνόδευσε τα παιδιά στην ξενάγησή τους στο χώρο του κοινοβουλίου μίλησε μαζί με τους καθηγητές και τους μαθητές τονίζοντας πως η επίσκεψη αυτή αποτελεί ένα «μάθημα» δημοκρατίας και ιστορικής αναδίφησης στο ένδοξο παρελθόν του έθνους. Ο κύριος Μεϊκόπουλος αποχαιρέτισε τα παιδιά με ευχές για πρόοδο και επίτευξη των στόχων τους.
Τους μαθητές συνόδεψαν οι καθηγητές:
Γιαννά Ευαγγελία Φιλόλογος
Ραζή Παναγιώτα Βιολόγος
Σταθόπουλος Ρήγας καθηγητήςΠληροφορικής
Φασουλίδης Πανταζής Φιλόλογος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το