Τοπικά

Τμήματα ακόμη και με 3 μαθητές στα ΕΠΑΛ – Η πρόταση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας για τη νέα χρονιά

Στα 60 ανέρχονται τα ολιγομελή τμήματα των Επαγγελματικών Λυκείων της Μαγνησίας που η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζήτησε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας να λειτουργήσουν για την ερχόμενη σχολική χρονιά ασχέτως, αν πρόκειται για τμήματα με λιγότερους από δεκατρείς μαθητές στις Α’ και Β’ Τάξεις των ΕΠΑΛ και δέκα για τις Γ’ και Δ’ Τάξεις των ΕΠΑΛ.

Το όριο των δέκα μαθητών τέθηκε με νόμο από το υπουργείο Παιδείας για να μπορούν να λειτουργούν τμήματα στα ΕΠΑΛ. Όπως, όμως εξήγησε ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης υπάρχουν πολλά τμήματα, κυρίως στα Εσπερινά ΕΠΑΛ, όπου αποτελούνται από λίγους μαθητές οι οποίοι τυχαίνει να είναι εργαζόμενοι τις πρωινές ώρες και να έχουν αφιερώσει χρόνο και κόπο για να πάρουν το πτυχίο από το ΕΠΑΛ που θα τους βοηθήσει επαγγελματικά. Τα τμήματα αυτά είναι κάτω από δέκα μαθητές, αφού πρόκειται κυρίως για ειδικότητες που ακολουθούν τους τομείς. Και είναι άδικο για αυτούς τους ενήλικες αλλά και τους άλλους μαθητές να μην τους επιτρέπεται να συνεχίσουν τη φοίτηση στο αντικείμενο που επέλεξαν. Για τον λόγο αυτό και εμείς ζητήσαμε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας να εγκρίνει τη λειτουργία αυτών των ολιγομελών τμημάτων».
Από τα 60 ολιγομελή τμήματα, τα 22 βρίσκονται στο 4ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και ακολουθούν οκτώ τμήματα στο επίσης Εσπερινό 2ο ΕΠΑΛ Βόλου, οκτώ τμήματα στο 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, δύο τμήματα στο 1ο ΕΠΑΛ Βόλου, τέσσερα τμήματα στο 3ο ΕΠΑΛ Βόλου, πέντε τμήματα στο ΕΠΑΛ Αγριάς, δύο τμήματα στο ΕΠΑΛ Αλμυρού, έξι τμήματα στο ΕΠΑΛ Βελεστίνου και τρία τμήματα στο ΕΠΑΛ Σκοπέλου.

Από την πλευρά του ο διευθυντής του 4ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας κ. Στέργιος Ταχούλας επισήμανε πως στη Δ’ Τάξη υπάρχουν ολιγομελή τμήματα ακόμη και με τρεις μαθητές, καθώς παρακολουθούν συγκεκριμένες ειδικότητες. Στη Γ’ Τάξη έχουμε ολιγομελή τμήματα με μαθητές μεταξύ πέντε και δέκα άτομα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το