Κατηγορίες: Τοπικά

Θετικά μηνύματα από τη λειτουργία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Δημοτών στο κέντρο του Βόλου

Θετικά ανταποκρίθηκαν οι πολίτες του Βόλου στην πρωτοβουλία της νέας Δημοτικής Αρχής να μετεξελίξει το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών και να το μεταστεγάσει στο κέντρο της πόλης. Υπενθυμίζεται ότι, από τις 11 Σεπτεμβρίου η υπηρεσία αυτή λειτουργεί πλέον σε κτίριο επί της οδού Αγίου Νικολάου 7 (μεταξύ Δημητριάδος και Ιάσονος) και ανήκει στις αρμοδιότητες της Αντιδημαρχίας Διοικητικών Υπηρεσιών. Στόχος είναι να δημιουργηθούν ανάλογοι χώροι σε κεντρικά σημεία και άλλων δημοτικών ενοτήτων.
Οι δημότες έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν στο Γραφείο για τυχόν προβλήματα της καθημερινότητάς τους και παράλληλα να ενημερωθούν για ζητήματα που τους απασχολούν. Βασική λειτουργία του Γραφείου είναι η άμεση διαβίβαση των αιτημάτων προς τις Υπηρεσίες του Δήμου και η παρακολούθηση της πορείας επίλυσής τους. Σύμφωνα με δελτίο τύπου του Δήμου Βόλου, τις 4 πρώτες ημέρες λειτουργίας του Γραφείου στο κέντρο της πόλης, μεγάλος αριθμός Βολιωτών απευθύνθηκε στην αρμόδια υπάλληλο, ενώ σημειώνεται ότι το σημείο όπου βρίσκεται στο κέντρο της πόλης εξυπηρετεί και τους δημότες των περιφερειακών δημοτικών ενοτήτων.
Τρόπος Επικοινωνίας με το Γραφείο Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου – Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών:
Η κατάθεση αιτήματος – πρότασης – ερωτήματος ή ότι δύναται να απασχολεί ένα δημότη της πόλης μπορεί να κατατεθεί :
– Με επίσκεψη του δημότη στο Κ.Ε.Δ., Αγίου Νικολάου 7 – μεταξύ Δημητριάδος – Ιάσονος, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9.00 έως τις 14.00 (Το Γραφείο λειτουργεί από τις 7,30 έως τις 15,30 – χρειάζεται όμως χρόνος στο προσωπικό για τη διαβίβαση των αιτημάτων προς τις υπηρεσίες του Δήμου).
– Με κλήση στην τηλεφωνική γραμμή 24210 37679 ή στον πενταψήφιο αριθμό 15242 από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 7,30 το πρωί έως τις 15,30 το απόγευμα.
– Με ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του Δήμου Βόλου (dimosvolos.gr), όπου στο χρήση δίνεται η δυνατότητα να καταθέσει αίτημα – πρόταση – σχόλιο, επώνυμα ή ανώνυμα, με δημόσια προβολή της ανάρτησης ή με τρόπο που το αίτημα να γνωστοποιείται μόνο στους υπαλλήλους του Γραφείου. Επίσης στο χρήστη δίνεται η δυνατότητα ανάρτησης και φωτογραφικού υλικού, καθώς επίσης και σήμανση του συγκεκριμένου σημείου στο χάρτη της πόλης.
Με όποιο τρόπο και αν κατατεθεί το αίτημα του δημότη, άμεσα θα διαβιβασθεί στην αρμόδια υπηρεσία και στόχος του Γραφείου είναι η αποστολή της υπηρεσιακής απάντησης προς το δημότη σε διάστημα 10 ημερών. Η ικανοποίηση των αιτημάτων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την αξιολόγησή τους και την ιεράρχησή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι δημότες όμως σε διάστημα σύντομο – με στόχο το «άμεσο», θα ενημερώνονται για το στάδιο διεκπεραίωσης του αιτήματός τους.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Βολιώτικες επιτυχίες στο Πανελλήνιο Κύπελλο Καράτε

Σημαντικές διακρίσεις κατέγραψαν οι αθλητές του προπονητή και αρχηγού-εκπροσώπου του Kyokushinkai Karate κ. Ιωάννη Στεφάνου…

8 Δεκεμβρίου 2023

Δίμηνη παράταση στην πληρωμή τελών κυκλοφορίας διεκδικεί το ΠΕΣΘ

  Τη δίμηνη παράταση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας (έως τα τέλη Φεβρουαρίου 2024) διεκδικεί με…

8 Δεκεμβρίου 2023

Ευχαριστίες σχολείων του δήμου Ζαγοράς για την δωρεά πετρελαίου στα σχολεία

Ευχαριστήρια επιστολή προς την AVIN για την δωρεά πετρελαίου στα σχολεία, απέστειλε ο Διευθυντής του…

8 Δεκεμβρίου 2023

Λιμεναρχείο Βόλου: Θυελλώδεις άνεμοι

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με την Αρ: 430/08-12-2023 13:00 Αναγγελία θυελλωδών…

8 Δεκεμβρίου 2023

Εκδήλωση για τον Τύπο στην Λαμία

Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση για τον Τύπο στην Στερεά Ελλάδα διοργανώνει την ερχόμενη Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου…

8 Δεκεμβρίου 2023

“Συμμαχία για τον Βόλο”: “Ραντεβού για το μέλλον του τόπου μας”

Η δημοτική παράταξη "Συμμαχία για τον Βόλο" με αφορμή το αυριανό συλλαλητήριο για το LNG…

8 Δεκεμβρίου 2023