Πολιτισμός

Νέες ταινίες μέσα από τη ματιά κριτικών του σινεμά

assets_LARGE_t_420_54700707_type13145

Τι πρέπει να δείτε και τι θα ήταν καλύτερα να αποφύγετε την κινηματογραφική εβδομάδα από 7 ως 14 Ιουλίου μέσα από τα μάτια των κριτικών.

Με δύο ταινίες, όπως «Ο θρύλος του Ταρζάν» και «Ένα ολόγραμμα για τον Βασιλιά», να διαγκωνίζονται κατά βάση στο παιχνίδι των εισιτηρίων, η κινηματογραφική εβδομάδα προσφέρει επίσης μια ομοφυλοφιλική ιστορία αγάπης, ένα ψυχολογικό δράμα, ένα θρίλερ και μια επανέκδοση με τη νιόβγαλτη το 1955 Μπριζίτ Μπαρντό. Διαλέγετε και παίρνετε:

«Ο θρύλος του Ταρζάν» («The legend of Tarzan», ΗΠΑ, 2016)

«΄Ενα υπερφορτωμένο σενάριο-χωριάτικη σαλάτα που ζητεί ανάσες αλλά δεν τις βρίσκει», λέει το Βήμα για την ταινία του θέλει να προσδώσει μια πολιτική νότα στην ιστορία, θέλει, όμως, και την υπερβολή ενός παραμυθιού με ζώα – σημειωτέον, η υπερβολή έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Over all, ο νέος Ταρζάν είναι μεγαλόπρεπος, εφετζίδικος, σε σημεία πνευματώδης αλλά τελικά λιγότερο γοητευτικός και αρκετά πιο μπερδεμένος απ’ όσο τον περιμένεις. Σύμφωνα με το σενάριο, ο Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ είναι ο βασιλιάς της ζούγκλας και η Μάργκο Ρόμπι η Τζέιν. Πάνε χρόνια από τότε που ο κάποτε γνωστός ως Ταρζάν άφησε πίσω του την αφρικανική ζούγκλα για την κοσμοπολίτικη ζωή του Τζον Κλέιτον Γ’, λόρδου του Γκέιστοουκ µε την πολυαγαπημένη του σύζυγο Τζέιν στο πλευρό του. Όταν τον προσκαλούν να επιστρέψει στο Κονγκό ως έφορος της Κυβέρνησης, δεν γνωρίζει ότι είναι πιόνι σε μια σκοτεινή υπόθεση απληστίας και εκδίκησης σχεδιασμένη από τον Βέλγο Στρατηγό, Λεόν Ροµ. Αυτοί όμως, που κρύβονται πίσω από την τρομερή σκευωρία δεν έχουν ιδέα τι πρόκειται να επακολουθήσει.

 
«Ένα ολόγραμμα για τον Βασιλιά» («Hologram to a king», ΗΠΑ / Γερμανία, 2016)

Για το ΄Εθνος, η σύλληψη της ταινίας – οι «επιμορφωτικές» δοκιμασίες ενός έκπτωτου αμερικανού επιχειρηματία στη Τζέντα – δεν είναι κάτι καινούργιο. «Είναι,εντούτοις, στη λεπτομέρεια που ξεχωρίζει η δραμεντί του Τομ Τίκβερ και στη λεπτών αποχρώσεων ερμηνεία του Χανκς», αναφέρει η εφημερίδα και καταλήγει: «Κρίμα, ωστόσο, που τούτη η πορεία συνειδητοποίησης και επαναπροσδιορισμού κορυφώνεται σε έναν πανηγυρικό συμβιβασμό ανάμεσα σε δυο διαφορετικού τύπου πανηγυρισμούς».

 
«Η ομορφότερη εποχή» («La belle saison», Γαλλία, 2015)

«Τρυφερό, καλοπαιγμένο όσο και ολότελα déjà vu, σε απορροφά στις δοκιμασίες των ηρωίδων του, αν και προτιμούμε, στον ανάλογο τόνο, το παλιότερο “Το καλοκαίρι του έρωτά μας” του Πάβελ Παβλικόφσκι (2015, La belle saison)», γράφει το ΣΙΝΕΜΑ. Σύμφωνα με το σενάριο, η Ντελφίν συναντά την Καρόλ. Η πρώτη, κόρη αγρότη, έχει έρθει στη μεγαλούπολη για να βρει χρήματα και να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα, μια δικιά της επιχείρηση. Η δεύτερη, σε σχέση με τον Μαρκ, ζει όσα μπορεί από τη φεμινιστική επανάσταση. Η μία τους γνωρίζει ότι της αρέσουν και οι γυναίκες, ενώ η άλλη αγνοεί ότι θα μπορούσε να ζήσει μια τέτοια εμπειρία. Η επαφή τους θα γεννήσει μια σχέση με πάθος, χωρίς να ξέρουν ότι θα «κουτουλίσουν» στον ρεαλισμό.

 
«Sweet Sixteen» (Γαλλία 1955)

Η νιόβγαλτη το 1955 Μπριζίτ Μπαρντό ερωτεύεται τον Ζαν Μαρέ. Στο Ωδείο της Βιέννης οι μαθήτριες έχουν μάτια μονάχα για τον όμορφο δάσκαλο της μουσικής, τον τενόρο Ερικ Γουόλτερ. Η Μπραντό είναι μια από τις μαθήτριες που φοιτούν στο ξακουστό ωδείο. Εκείνη και οι συμμαθήτριες της τραγουδούν, χορεύουν και διδάσκονται υποκριτική υπό την κηδεμονία του μαέστρου Ερικ. Για τα κορίτσια στα πρόθυρα της εφηβείας, ο Ερικ είναι ένα αντικείμενο λατρείας. Σε αυτή την ερωτική γαλλική ταινία, δύο όμορφες γυναίκες, η Σοφί (Μπριζίτ Μπαρντό) και η Ελίζα (Ιζαμπέλ Πία) θα ανταγωνιστούν για την αγάπη του ίδιου άντρα. Η ιστορία εκτυλίσσεται στη Βιέννη- μια πόλη που αναδεικνύει τον ρομαντισμό, τη κοριτσίστικη περιέργεια, και τις ματιές όλο λαχτάρα, σύμφωνα με το Αθηνόραμα.

 
«Το μυστικό που έμεινε κρυμμένο» («Boomerang», Γαλλία, 2015)

«Μπορεί το εν λόγω μυστικό να έμεινε για χρόνια κρυμένο (τριάντα περίπου), όμως η ταινία είναι αποφασισμένη να μας το αποκαλύψει με τον πιο περιγραφικό κι επεξηγηματικό τρόπο. Ο Αντουάν είναι ώριμος, ωραίος αλλά και μελαγχολικός: έχει μόλις χωρίσει, νοιάζεται για την αντιδραστική έφηβη κόρη του και διατηρεί στενή σχέση με την αδελφή του, Αγκατά, αλλά όχι με τον αυστηρό κι αποστασιοποιημένο πατέρα του. Μια επίσκεψη στο θέρετρο όπου πέρασαν τα παιδικά τους χρόνια, θα δώσει στον Αντουάν το ερέθισμα να διερευνήσει τις συνθήκες του θανάτου της μητέρας τους, τρεις δεκαετίες νωρίτερα κι όσα θ’ ανακαλύψει, θα διαλύσουν κι αυτούς ακόμα τους ευάλωτους δεσμούς που συνδέουν τα μέλη της οικογένειάς τους», αναφέρει το Flix. Βασισμένη σε best-seller της Τατιάνα Ντε Ρονέ («Το Κλειδί της Σάρας»), «η ταινία ξεκινά με στοιχεία που θα έκαναν τον Κλοντ Σαμπρόλ ευτυχή: ένα δραματικό οικογενειακό θρίλερ, με τον κυνισμό να παραμονεύει στο σκοτάδι των σχέσεων και υποσχέσεις μοιραίων αποφάσεων. Συνεχίζει, όμως ως ένα μεγαλόστομο δραματικό άρλεκιν, όπου το μυστήριο εξηγείται εξαντλητικά, αυθαίρετα και φλύαρα».

 
Προβάλλεται επίσης:

Το θρίλερ «Κάθαρση: Έτος εκλογών» («Purge: Election year», ΗΠΑ, 2016). Πρόκειται για την τρίτη ταινία της κινηματογραφικής σειράς τρόμου «Κάθαρση» και εστιάζει στην προσπάθεια μιας γερουσιαστού που ενδέχεται να γίνει η επόμενη πρόεδρος της Αμερικής να εξαλείψει την ετήσια νύχτα της Κάθαρσης, κατά τη διάρκεια της οποίας νομιμοποιούνται οι φόνοι για την εκτόνωση του θυμού των πολιτών. Μετά από ένα τέτοιο σενάριο αρρωστημένης φαντασίας, τα υπόλοιπα λόγια είναι περιττά…

Πηγή: thetoc.gr

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το