Τοπικά

Ταλαιπωρία και διαμαρτυρίες στη ΔΕΗ Βόλου

Το αδιαχώρητο δημιουργήθηκε χθες στο υποκατάστημα του Βόλου της ΔΕΗ με αποτέλεσμα τις έντονες διαμαρτυρίες πολιτών, αφού δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μετά τις 10 π.μ. περίπου, λόγω του κλεισίματος του μηχανήματος που βγάζει χαρτάκια προτεραιότητας.
Από νωρίς χθες το πρωί υπήρξε συνωστισμός πολιτών με αποτέλεσμα όσοι πολίτες βρέθηκαν στη ΔΕΗ Βόλου να περιμένουν με τις ώρες για να εξυπηρετηθούν. Το ταμπλό εξυπηρέτησης πελατών στις 12 μ. έδειχνε τον αριθμό 56, όταν το μηχάνημα είχε σταματήσει να βγάζει χαρτάκια προτεραιότητας, σύμφωνα με πολίτες, από τις 10 περίπου το πρωί, κάνοντας παύση περίπου στον αριθμό 125.

Πολίτες τηλεφώνησαν στη «Θ» για να διαμαρτυρηθούν επισημαίνοντας ότι έφταναν στη ΔΕΗ Βόλου μετά τις 10 π.μ. και δεν υπήρχε η δυνατότητα εξυπηρέτησής τους και έφευγαν άπραγοι.
Πολίτης στις 12 μ. περίμενε δύο ώρες με το χαρτάκι προτεραιότητας στο χέρι που έδειχνε το νούμερο 119 και το οποίο είχε εκδοθεί στις 9.58 το πρωί, ενώ στις 10.30 π.μ. άλλος πολίτης δεν είχε έρθει ακόμα η σειρά του, αν και περίμενε ήδη δύο περίπου ώρες.
Άλλη πελάτισσα από τη Λάρισα έφτασε στις 12 μ. περίπου στη ΔΕΗ για να κάνει διακοπή ρεύματος στο σπίτι που νοίκιαζε ο γιος της, ο οποίος σπούδαζε στον Βόλο, για να ενημερωθεί ότι ή θα έπρεπε να περάσει από τα γραφεία την επόμενη ημέρα είτε να κάνει τη διακοπή από το υποκατάστημα της Λάρισας.
Πελάτες της ΔΕΗ Βόλου υπενθύμισαν ότι πρόβλημα παρουσιάζεται κάποιες ημέρες και στα ταμεία, αφού σε σχεδόν μόνιμη βάση λειτουργεί μόνο ένα ταμείο με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ουρές.

Το μηχάνημα σταμάτησε να εκδίδει χαρτάκια προτεραιότητας περίπου στις 10 το πρωί

Καταναλωτής χθες το πρωί τόνισε ότι είναι απαράδεκτο να πρέπει να χάσει κάποιος μεροκάματο για να μπορέσει να τελειώσει μια δουλειά στη ΔΕΗ. Ο ίδιος επισήμανε ότι αυτή την εποχή υπάρχουν πολλοί που αλλάζουν το συμβόλαιο σε σπίτια και διαμερίσματα στον Βόλο, επειδή τα νοίκιασαν φοιτητές με την ταλαιπωρία να είναι μεγάλη.
Πάντως στις 12 το μεσημέρι στο υποκατάστημα της ΔΕΗ Βόλου περίμεναν περίπου 10 άτομα για να εξυπηρετηθούν, αφού οι περισσότεροι βλέποντας την καθυστέρηση προτίμησαν να αποχωρήσουν.
Σύμφωνα με πολίτες που τηλεφώνησαν στη «Θ», είναι λίγοι οι υπάλληλοι της ΔΕΗ που καλούνται να εξυπηρετήσουν ένα μεγάλο αριθμό πελατών στη Μαγνησία, σε μια εποχή μάλιστα που πολλοί δυσκολεύονται να πληρώσουν το ηλεκτρικό ρεύμα και προχωρούν σε διακανονισμό των οφειλών τους.

Λοΐζος Ασβεστάς

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το