Τοπικά

Συνεργασία Παπανάτσιου-Κολυνδρίνη – Στο επίκεντρο η παράταση στις ρυθμίσεις οφειλών επαγγελματικών Σκοπέλου

Ούτε ευρώ για αποζημίωση από τη θεομηνία που κατέστρεψε το νησί δεν έχουν λάβει οι επαγγελματίες της Σκοπέλου και χθες σε συνάντηση που είχε η αντιπεριφερειάρχης κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη με την υφυπουργό οικονομικών κ. Κατερίνα Παπανάτσιου ζητήθηκε να δοθεί παράταση στις ρυθμίσεις για τις οφειλές τους στα ταμεία.
Στους επαγγελματίες της Σκοπέλου είχε δοθεί παράταση να ρυθμίζουν σε δόσεις τις οφειλές, αλλά η παράταση αυτή έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Η κ. Κολυνδρίνη τόνισε πως δεν είναι δυνατόν οι επαγγελματίες να βρίσκονται στο κενό, να μην έχουν λάβει αποζημιώσεις και να τους πνίγουν τα χρέη.
Η κ. Παπανάτσιου τόνισε πως το θέμα θα εξετασθεί στις αρχές Δεκεμβρίου, χωρίς ωστόσο να δώσει «σήμα» λύσης του προβλήματος.
Η κ. Κολυνδρίνη κατέθεσε στην κ. Παπανάτσιου και φάκελο με όλα τα ώριμα οδικά έργα που απαιτούν δημοπράτηση. «Η υφυπουργός μπορεί να μην έχει αρμοδιότητα αλλά πρέπει να γνωρίζει την ετοιμότητα που έχουμε για να πιέσει και η ίδια», είπε η κ. Κολυνδρίνη.
Η παράκαμψη του Αχιλλείου, ο περιφερειακός της Ζαγοράς, οι ισόπεδοι κόμβοι σε Μεγάλη Βελανιδιά και Κριθαριά, η είσοδος της πόλης του Βόλου, η παράκαμψη του χιονοδρομικού, είναι μερικές από τις μελέτες που κατατέθηκαν στην κ. Παπανάτσιου.
Το Μουσικό Σχολείο
Η αντιπεριφερειάρχης μαζί με εκπροσώπους του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου και την διευθύντρια του Μουσικού συναντήθηκε με τον σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας κ. Δημητρακόπουλο. Τόσο για τα κενά σε εκπαιδευτικούς όσο και για τις ελλείψεις σε σχολικά εγχειρίδια δεν έδωσε καμία απάντηση . Μάλιστα για τα σχολικά εγχειρίδια τόνισε ότι είναι υπέρ της «ελευθεριάζουσας παιδαγωγικής» που δεν θα στηρίζεται σε εγχειρίδια.
Η κ. Κολυνδρίνη τόνισε πως τα παιδιά πρέπει να έχουν τα εγχειρίδια που απαιτούνται μέχρι τα σχολεία να εφαρμόσουν τα συστήματα της … Σουηδίας.
Θετικός ήταν ο κ. Δημητρακόπουλος στο αίτημα για μοριοδότηση των μαθητών του μουσικού σχολείου , προκειμένου να εισάγονται σε μουσικές πανεπιστημιακές σχολές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το