Τοπικά

Στόχος ο ποιοτικός τουρισμός και οι παραδοσιακές αγορές

 

Στον ποιοτικό τουρισμό και στις παραδοσιακές αγορές στοχεύει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Βόλου για το 2024.
Μεταξύ άλλων, στόχοι είναι η επανασύνδεση με τις παραδοσιακές αγορές του προορισμού, στόχευση σε τουριστική ευαισθητοποίηση, δυναμική κι εντατική παρουσία για τη μεταστροφή της ψυχολογίας στην τοπική τουριστική επιχειρηματικότητα, προώθηση του προορισμού καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου, επίσης, στόχος είναι η προώθηση του προορισμού ως αυθεντικού τόπου και πεδίο θεματικών προϊόντων κι εμπειριών καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς κι έμφαση στην παραγωγή κυρίως ψηφιακού περιεχομένου κι έμφαση στην ψηφιακή διαφήμιση ως όχημα επικοινωνίας μηνυμάτων και περιεχομένου.
Οι δράσεις προβολής που προτείνονται είναι προβολή με κλασσικά μέσα όπως συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, προβολή σε χώρες του εξωτερικού, παραγωγή εντύπωση και μέσων προβολή κ.α., επίσης ψηφιακή προβολή με παραγωγή διαφημιστικών spots, με παρουσιάσεις με διαδικτυακή προβολή, με εμπλουτισμό της υπηρεσίας μέσω ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, ανάδειξη πεζοπορικών διαδρομών, τοπικών και πολιτιστικών στοιχείων, διαδρομών ποδηλάτου, ανάδειξη τοπικής γαστρονομίας κ.α. αλλά και υποστηρικτικές δράσεις με αξιολόγηση και παρακολούθηση. Επίσης προτείνονται συμπληρωματικές δράσεις κι εκδηλώσεις εντός των εκθέσεων με ενιαία προβολή του προορισμού VolosPelion με κληρώσεις δώρων διαμονής εμπειριών, με παρουσιάσεις , με εκδηλώσεις γαστρονομίας, με παρουσιάσεις ειδικών μορφών τουρισμού, με συμμετοχές σε B2B workshops, ταξίδια παρουσίασης φιλοξενίες και δημόσιες σχέσεις .
Τέλος στο πλαίσιο δράσης του δυναμικού, προτείνεται η εκπαίδευση των εργαζομένων των τουριστικών επιχειρήσεων ως βασικό παράγονται με προπαρασκευαστικές συναντήσεις των τοπικών εμπλεκομένων φορέων για την από κοινού ανάπτυξη ενός προγράμματος , την αναζήτηση συνεργασιών για την υποστήριξη της δράσης, την έρευνα εκπαιδευτικών αναγκών, τη διαμόρφωση του βασικού πλαισίου επιμόρφωσης και την υλοποίηση δράσεων προς τους ωφελούμενους.
Όσον αφορά στις αγορές, στόχος είναι η επανασύνδεση με τις παραδοσιακές αγορές του προορισμού με εστίαση σε χώρες δυτικής Ευρώπης και Βαλκανίων. Στις αγορές πρώτης προτεραιότητας περιλαμβάνονται το Ισραήλ, η Ρουμανία, Γερμανία, Βουλγαρία, Κύπρος, Αγγλία, Σερβία, Τσεχία, Αυστρία, Πολωνία και Ιταλία και συμπληρωματικά επαγγελματικά κανάλια διανομής με εστίαση κυρίως σε ψηφιακή κι έντυπη προβολή.

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το