Το ιταλικό «ασημένιο βέλος» μου λένε φίλοι σιδηροδρομικοί, έχει φθάσει στη Θεσσαλονίκη, για τις ανάγκες της σκηνοθεσίας της ΔΕΘ και της ανάβασης του πρωθυπουργού, ωστόσο ούτε το 2019 δεν προβλέπεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Η ολοκλήρωση της εργολαβίας ηλεκτροκίνησης της κεντρικής διπλής σιδηροδρομικής γραμμής θα καθυστερήσει, άγνωστο πόσο, ενώ και η εκπαίδευση των μηχανοδηγών βαδίζει με βήματα χελώνας. Επίσης δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα, που θα συντηρούνται τα εν λόγω τρένα, που στην Ιταλία χρησιμοποιούνται από τη δεκαετία του ’90…
Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση του Κυρ. Μητσοτάκη, εξαπέλυσε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, κατά…
Πρωτοφανείς εικόνες κάνουν το γύρο του διαδικτύου, ακόμα και για την τοπική κοινωνία της Κρήτης,…
Της Μαρίας Σπανού Παρουσιάστηκε το Σάββατο 27 Ιανουαρίου στην κατάμεστη «Χάρτα» από το Κέντρο…
Στη δυνατότητα τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια αναφέρεται υπόμνημα της ψυχιάτρου Παιδιών και εφήβων Καλλιόπη Προκοπάκη…
Όπως έγραψε χθες το Cosmos Philly της ελληνομερικανικής κοινότητας από τη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, ο…
Του Κων/νου Χαριλ. Καραγκούνη, καθηγητού της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών Το ρήμα πένομαι σημαίνει…