Τοπικά

Σε ρυθμούς Αγίου Βαλεντίνου η εμπορική αγορά του Βόλου

Στους ρυθμούς του Αγίου Βαλεντίνου κινούνται ήδη αρκετά εμπορικά καταστήματα στον Βόλο, τα οποία έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα, με τον απαραίτητο στολισμό και τη διάθεση των κατάλληλων προϊόντων για την ημέρα των ερωτευμένων.

Και μπορεί τα παλαιότερα χρόνια η μέρα αυτή να συνοδευόταν και από τη σημαντική τόνωση στην αγοραστική κίνηση, ωστόσο και τώρα στις μέρες, στον απόηχο της μεγάλης οικονομικής κρίσης, η 14η Φεβρουαρίου αποτελεί μια μέρα ξεχωριστή που ο κόσμος θα κινηθεί και θα αγοράσει δώρο για το αγαπημένο του πρόσωπο.
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται από τους εμπόρους, οι ηλικίες μεταξύ 20 μέχρι 35 ετών είναι οι περισσότερες «θερμές» για τιμήσουν τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου με ένα δώρο, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άλλοι που θα θελήσουν να δώσουν έναν πιο γιορτινό τόνο στη μέρα αυτή.
Διάφορα είδη δώρων, όπως κουκλάκια, αξεσουάρ, εσώρουχα, αλλά και αρώματα βρίσκονται στην πρώτη θέση των επιλογών, ενώ σταθερές αξίες αποτελούν τα γλυκά, αλλά και τα λουλούδια.


Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος επισήμανε για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πως «η 14η Φεβρουαρίου έχει ξεχωριστό αγοραστικό ενδιαφέρον για συγκεκριμένους κλάδους, όπως τα είδη δώρων, τα εσώρουχα, τα αρώματα, τα καλλυντικά, οι κάρτες, τα ζαχαροπλαστεία, τα ανθοπωλεία. Η κατανάλωση που γίνεται αυτή την μέρα, έχει ως αποτέλεσμα να ευνοούνται κάπως και οι υπόλοιποι κλάδοι».


Στην εμπορική αγορά ήδη υπάρχουν καταστήματα που έχουν αρχίσει εδώ και λίγες μέρες να επικοινωνούν διαφημιστικά αυτή τη μέρα καταγράφοντας ορισμένες προσφορές ή και προϊόντα που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές. Μάλιστα ήδη οι έμποροι έχουν δημιουργήσει ορισμένες έξυπνες προσφορές προμοτάροντας τα προϊόντα τους.
Ο κ. Οντόπουλος επισήμανε πως «την ημέρα των ερωτευμένων αγοράζουν συνήθως οι ηλικίες από 15 μέχρι και 50 ετών. Βέβαια πιο έντονη αγοραστική κίνηση καταγράφεται στις ηλικίες μεταξύ 20-35 ετών. Το σίγουρο είναι πως η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου έχει επιβιώσει στην εμπορική της διάσταση. Σίγουρα υπήρξαν και ένδοξες μέρες, πριν αρκετά χρόνια, που πραγματικά στα εμπορικά καταστήματα άδειαζαν τα ράφια. Τώρα αυτές οι εικόνες ανήκουν στο παρελθόν και η κρίση έχει επηρεάσει, χωρίς, όμως αυτό να σημαίνει ότι και πάλι οι ερωτευμένοι δεν θα κάνουν το δώρο τους».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το