Τοπικά

Σε καλό δρόμο η ανάπτυξη ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης στο λιμάνι Βόλου – Διαβεβαιώσεις Κουρουμπλή από τον ΟΛΒ

Τη διαβεβαίωση ότι προωθούνται οι διαδικασίες για τη δημιουργία ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης στο λιμάνι του Βόλου, παρείχε ο υπουργός Ναυτιλίας και Ναυτιλιακής Πολιτικής κ. Παν. Κουρουμπλής, ο οποίος επισκέφθηκε το απόγευμα τις λιμενικές εγκαταστάσεις και στη συνέχεια προήδρευσε σε σύσκεψη στα γραφεία της ΟΛΒ ΑΕ . Όπως, ειδικότερα, ανέφερε, γίνεται προσπάθεια ώστε μέχρι τον Οκτώβριο να έχει δρομολογηθεί το θέμα, ενώ παράλληλα τόνισε ότι προχωρούν οι συζητήσεις με το ΤΑΙΠΕΔ και επενδυτές για την παραχώρηση τμημάτων του λιμένος.

«Θέλουμε τους επενδυτές, ώστε να έχουμε ένα ανταγωνιστικό λιμάνι», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κουρουμπλής και πρόσθεσε: «Στις πολιτικές μας επιλογές, δεν είναι η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, αλλά ένας άλλος τρόπος ανάπτυξης, που έχει να κάνει με το σύστημα των υπο-παραχωρήσεων. Αυτό μπορεί, εφ’ όσον υπάρξει επενδυτικό ενδιαφέρον, να είναι ένας τρόπος συνεργασίας του ΟΛΒ με όποιον επενδυτή ενδιαφέρεται να επενδύσει σε αυτό το πολύ σημαντικό λιμάνι, που είναι μέσα στα λιμάνια που κατέχουν κομβικό ρόλο στην αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας».

Ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε κατηγορηματικά για τη ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα, ότι μέχρι τέλη Οκτωβρίου θα έχει ψηφιστεί το νέο θεσμικό πλαίσιο που θα δίνει τη δυνατότητα σε λιμάνια όπως του Βόλου να αναπτύξουν μία παράπλευρη δραστηριότητα, αυτή της ναυπηγοεπισκευαστικής. «Είναι αρκετά τα ζητήματα τα οποία έχουν να κάνουν με το λιμάνι. Πρέπει να αναγνωρίσει κανείς, ότι ο κ. Σταυριδόπουλος και το ΔΣ έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά, αναπτύσσουν σημαντική δραστηριότητα και αυτό το εισπράττω όχι μόνο από αυτά που με ενημερώνουν, αλλά από πάρα πολλούς παράγοντες της περιοχής», είπε.

Ο Θρ. Σταυριδόπουλος

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΛΒ Α.Ε. Θρ. Σταυριδόπουλος υπογράμμισε την ανάγκη αναβάθμισης του εξοπλισμού και των κτιριακών υποδομών του λιμανιού, προτάσσοντας την μετατροπή του σιλό σε αποθηκευτικό χώρο. Επίσης, αναφέρθηκε σε ζητήματα που αφορούν τους τομείς του περιβάλλοντος και της ενέργειας, με αιχμή την ηλιακή ενέργεια η οποία θα μπορούσε να αξιοποιηθεί, όπως είπε, στη γενικότερη λειτουργία του λιμανιού. Έθιξε, ακόμη, το ζήτημα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης και αναφέρθηκε στην προσπάθεια για συνεργασία με την Κύπρο και το Ισραήλ. Όσον αφορά τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη θέση Τσιγκέλι Αλμυρού, υπογράμμισε ότι θα πρέπει να επιδιωχθεί η σύνδεση με τον σιδηρόδρομο έτσι ώστε να υπάρξει διασύνδεση των υποδομών για την ενίσχυση της ανάπτυξης του τόπου, ενώ παράλληλα θα δοθεί η δυνατότητα εκμετάλλευσης της θέσης του λιμένος στον Παγασητικό για την τόνωση του τουρισμού, με έμφαση στην κρουαζιέρα.

Θετικές προοπτικές για την κρουαζιέρα

Για τον τουρισμό κρουαζιέρας ο κ. Κουρουμπλής υπογράμμισε ότι υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με τους φορείς της κρουαζιέρας, ενώ παράλληλα το Υπουργείο Ναυτιλίας και Τουρισμού έχει προβάλλει τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε πολύ σημαντικές, παγκόσμιου χαρακτήρα, εκθέσεις, ως μία από τις πιο ασφαλείς χώρες του κόσμου. «Οι εκτιμήσεις είναι ότι τα επόμενα δέκα χρόνια, θα έχουμε εκρηκτικό αριθμό ανόδου και επιλογής τουριστών να έρθουν στην χώρα μας. Είναι ένας τομέας δυναμικά αναπτυσσόμενος. Η κρουαζιέρα είναι ένα κομμάτι. Ανοίγει και μία νέα γραμμή Πεκίνου – Αθήνας, μετά από έξι χρόνια προσπαθειών. Αυτό θα φέρει πάρα πολύ κόσμο που θέλει να κάνει κρουαζιέρα στο Αιγαίο. Έχουμε ανοίξει την κουβέντα με τους φορείς της κρουαζιέρας και τους έχουμε πει ότι είμαστε διατεθειμένοι να συζητήσουμε την παραχώρηση κομματιών σε διάφορα λιμάνια – προορισμούς που τους ενδιαφέρουν για να κάνουν επενδύσεις σε υποδομές. Είμαστε ανοιχτοί σε αυτού του είδους τις δραστηριότητες, έχοντας υπόψιν ότι θα πρέπει να προστατεύεται το περιβάλλον και τις θάλασσές μας».

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το