Τοπικά

Σχολικό συμβούλιο για την αλβανική σημαία

 

Πέφτουν οι τόνοι μετά τη χθεσινή συνεδρίαση του σχολικού συμβουλίου με αφορμή το ζήτημα που δημιουργήθηκε από μαθητή αλβανικής καταγωγής ο οποίος επιχείρησε να υψώσει στον ιστό του σχολείου την αλβανική σημαία και ενώ εκείνη την ώρα κυμάτιζε η ελληνική σημαία.
Το περιστατικό έλαβε διαστάσεις μετά και τις αντιδράσεις γονέων, όταν πληροφορήθηκαν το γεγονός. Χθες με παρέμβαση του Διευθυντή Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτη Σαβελίδη πραγματοποιήθηκε σχολικό συμβούλιο στο σχολείο του Πηλίου παρουσία εκπαιδευτικών, της διεύθυνσης της σχολικής μονάδας αλλά και γονέων.
Από τη συνάντηση εξήχθη ένα πρώτο συμπέρασμα ότι η κίνηση του μαθητή εντάχθηκε περισσότερο στον αυθορμητισμό της εφηβικής ηλικίας και δεν υπέβοσκε κάτι άλλο. Αυτός ήταν και ουσιαστικά ο λόγος που οι τόνοι στη συζήτηση έπεσαν πολύ γρήγορα και ακολούθησε ένας γόνιμος διάλογος για το πώς θα μπορούσαν οι μαθητές να συμμετέχουν σε δημιουργικές δράσεις αλληλοσεβασμού των εθνικών συμβόλων.
Αυτό που συμφωνήθηκε ήταν να υλοποιηθούν στο επόμενο διάστημα δράσεις μέσω των οποίων οι μαθητές θα σέβονται τα εθνικά σύμβολα των άλλων χωρών και κυρίως του λαού που έχτισε με τον ιδρώτα και το αίμα του το συγκεκριμένο σχολείο. Επίσης αποφασίστηκε να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία των γειτονικών σχολείων που έχουν σύνδεση με ισχυρές προσωπικότητες, ενώ αλληλογνωριμία των διαφορετικών πολιτισμικών συνηθειών μπορεί να υπάρξει και μέσα από τη γαστρονομία.
Υπενθυμίζεται πως ο μαθητής του Γυμνασίου προχθές επιχείρησε να υψώσει την αλβανική σημαία στον ιστό αύλειου χώρου, αλλά τον πρόλαβαν μαθητές του συστεγαζόμενου λυκείου και με ήρεμο τρόπο τον οδήγησαν στον διευθυντή του σχολείου.
Δεδομένου ότι εδώ και χρόνια η συνύπαρξη αλλοδαπών και Ελλήνων μαθητών στα σχολεία είναι αρμονική, ένα τέτοιο περιστατικό προξένησε αρχικά έκπληξη. Βέβαια λόγω της εφηβείας εκπαιδευτικοί λένε ότι δεν είναι παρεξηγήσιμες τέτοιες συμπεριφορές και δεν μπορούν να εκληφθούν ως εχθρικές στα εθνικά μας σύμβολα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το