Τοπικά

Σχολικά γεύματα για το 50% των μαθητών του Βόλου – Μέχρι Παρασκευή η εκδήλωση ενδιαφέροντος από γονείς

Μέχρι την Παρασκευή θα πρέπει να δηλώσουν οι γονείς, αν θέλουν να σιτίζονται τα παιδιά τους στο σχολείο, στο πλαίσιο προγράμματος που υλοποιεί εδώ και τρία χρόνια το υπουργείο Παιδείας στα δημοτικά.
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας ενημέρωσε από την περασμένη εβδομάδα τα σχολεία, προκειμένου να καταγράψουν το ενδιαφέρον των γονέων.
Μέχρι και πέρυσι 18 σχολεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα, ενώ φέτος θα είναι 19 τα δημοτικά, όλα στο πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου.
Η Διεύθυνση ενημερώθηκε ότι θα πρέπει να ξεκινήσει τις διαδικασίες, χωρίς, όμως προς το παρόν να είναι σίγουρο, πότε θα αρχίσει και η εφαρμογή του. Οι γονείς στο έγγραφο αναφέρουν μεταξύ άλλων, αν έχουν τα παιδιά πιθανές αλλεργίες σε κάποιες τροφές.
Πέρυσι η σίτιση είχε ξεκινήσει στα μέσα Νοεμβρίου και δεν αποκλείεται το ίδιο να συμβεί και φέτος.

Ένας στους δύο μαθητές του Βόλου συμμετέχει στο πρόγραμμα της δωρεάν σίτισης η οποία πραγματοποιείται στον χώρο του σχολείου.
Βέβαια σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι και οι πιο κατάλληλες συνθήκες για τη σίτιση, αφού οι μαθητές τρώνε στους εσωτερικούς αίθριους χώρους, ή και σε αίθουσες. Η σίτιση είναι μετά τη λήξη των μαθημάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας από τους 3.300 περίπου μαθητές που πέρυσι φοιτούσαν στα 18 Δημοτικά του Βόλου με δωρεάν σίτιση, οι 1.500 έτρωγαν καθημερινά στο σχολείο.
Μάλιστα, όπως ανέφεραν διευθυντές σχολείων, οι μαθητές έμεναν ικανοποιημένοι.

Σε κάθε σχολική μονάδα που συμμετέχει στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα», είναι απαραίτητη η σύσταση τριμελούς Επιτροπής Παραλαβής των γευμάτων. Πρόεδρος της Επιτροπής αναλαμβάνει ο διευθυντής/προϊστάμενος της σχολικής μονάδας, ενώ τις άλλες δυο θέσεις καταλαμβάνουν ο υποδιευθυντής της σχολικής μονάδας, όπου προβλέπεται η θέση ευθύνης και ένας εκπαιδευτικός. Η τριμελής επιτροπή αναλαμβάνει την παρακολούθηση των σχετικών διαδικασιών.
Τα σχολικά γεύματα μπορεί αρχικά να θεσμοθετήθηκαν και για την αντιμετώπιση του υποσιτισμού λόγω της κρίσης, παράλληλα όμως εξελίχτηκαν σε ουσιαστικό πυλώνα για τη σύνδεση των μαθητών με τη σωστή μεσογειακή διατροφή, αλλά και τη διάθεση του μαθητή να τρώει όλα τα φαγητά βλέποντας και τα άλλα παιδιά να κάνουν το ίδιο.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το