Τοπικά

Πυρετώδεις προετοιμασίες σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της Μαγνησίας ενόψει τηλεκπαίδευσης

Για την έναρξη της τηλεκπαίδευσης από αύριο Τετάρτη προετοιμάζονται τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία, όπου χθες δεν έγιναν διά ζώσης μαθήματα μετά από την απόφαση του υπουργείου Παιδείας την περασμένη Παρασκευή να επιστρέψουν στις ψηφιακές τάξεις λόγω αύξησης των κρουσμάτων.
Στα Δημοτικά γίνεται ήδη ένας αγώνας δρόμου, προκειμένου να είναι έτοιμοι οι μαθητές και οι δάσκαλοι να πραγματοποιήσουν τα μαθήματα εξ αποστάσεως. Μια διαδικασία που σε ορισμένες περιπτώσεις βρίσκει εμπόδιο στην αδυναμία οικογενειών να διαθέτουν λογαριασμό email, τον απαιτούμενο ψηφιακό εξοπλισμό στα σπίτια τους ή ακόμη και σύνδεση στο ίντερνετ.
Μάλιστα ήδη από χθες γονείς τηλεφωνούν στα σχολεία για να ζητήσουν υπολογιστές, γιατί δεν έχουν στα σπίτια τους.

Τα Δημοτικά ήταν χθες ανοικτά με την παρουσία των διευθυντών, αλλά και δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που πραγματοποίησαν συνεδριάσεις και συσκέψεις για την καλύτερη οργάνωση της τηλεκπαίδευσης. Κατέγραψαν ξανά τις ψηφιακές δυνατότητες, ήλεγξαν τα ψηφιακά μέσα και γενικώς επεξεργάστηκαν όλο το πλάνο.
«Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε την τηλεκπαίδευση από αύριο Τετάρτη» τόνισε ο διευθυντής του 5ου Δημοτικού Βόλου κ. Απόστολος Ατσιάς που πρόσθεσε πως «συνεδρίασε ο σύλλογος διδασκόντων και είδαμε όλα τα δεδομένα. Οι εκπαιδευτικοί ξέρουν, τι πρέπει να κάνουν, ενώ στους μαθητές στείλαμε ηλεκτρονικά μηνύματα με τα οποία τους εξηγήσαμε τη διαδικασία η οποία είναι πολύ απλή».
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως διαμορφώθηκε το ωρολόγιο πρόγραμμα που θα ισχύσει για το επόμενο διάστημα, ενώ οι διδακτικές ώρες θα είναι διάρκειας 30 λεπτών.

Μάλιστα αναφέρθηκε και στις δυσκολίες ορισμένων οικογενειών να διαθέτουν υπολογιστή ή ταμπλετ στο σπίτι τους. «Από τους 200 μαθητές του σχολείου μας είναι αναμενόμενο να υπάρχουν και μαθητές που δεν διαθέτουν υπολογιστή ή ταμπλετ για να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση. Και αυτό είναι ένα ζήτημα. Το υπουργείο μάς έστειλε τον περασμένο Μάιο τέσσερα ταμπλετ που τα διαθέσαμε σε μαθητές που είχαν ανάγκες. Έχει ακουστεί ότι θα διαθέσει και άλλους και αυτό πρέπει να γίνει».
Πάντως όλο και περισσότεροι γονείς προσαρμόστηκαν στα νέα ψηφιακά δεδομένα δημιουργώντας και email για να μπορούν να επικοινωνούν με τα σχολεία. «Στην πρώτη καραντίνα το ποσοστό γονέων που δεν είχαν email υπολογίζεται στο 10%, ενώ τώρα έπεσε στο 5%» εκτίμησε ο διευθυντής του 5ου Δημοτικού.

Αρκετοί εκπαιδευτικοί θα κάνουν τηλεκπαίδευση από την αίθουσα του σχολείου, εκεί που δίδασκαν μάθημα. «Σε κάθε αίθουσα έχουμε τον απαιτούμενο ψηφιακό εξοπλισμό και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να κάνουν από το σχολείο τα μαθήματα. Οι ταχύτητες στο ίντερνετ είναι πολύ καλές, ενώ ορισμένοι μπορεί να έχουν παιδιά στο σπίτι που επίσης κάνουν τηλεκπαίδευση και δεν επαρκούν οι υπολογιστές» ανέφερε ο κ. Ατσιάς.

Νέα αναστάτωση χθες
Το υπουργείο Παιδείας θέλησε να αναβαθμίσει το σύστημα τηλεκπαίδευσης, αλλά η προσπάθεια που άρχισε το απόγευμα της Κυριακής μπλόκαρε κάποια σχολεία. Άλλωστε δεν έχουν όλοι οι διευθυντές και εκπαιδευτικοί ιδιαίτερη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. Η αλλαγή στον σύνδεσμο ήταν η πρόσθεση του αριθμού «2». Κάποια σχολεία το έλυσαν αμέσως το ζήτημα και τα μαθήματα έγιναν κανονικά από την πρώτη διδακτική ώρα και σε κάποια άλλα χρειάστηκε να περάσουν δύο διδακτικές ώρες για να ξεκινήσουν τα μαθήματα και, ενώ είχε προηγηθεί σειρά τηλεφωνημάτων μεταξύ εκπαιδευτικών, αλλά και μαθητών.
Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας αναφέρθηκε ότι προκλήθηκε μικρή αναστάτωση σε ορισμένα σχολεία που, όμως ξεπεράστηκε γρήγορα. Πάντως επρόκειτο για μια προσπάθεια αναβάθμισης του δικτύου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το