Τοπικά

Ψάχνουν, αλλά δεν βρίσκουν οδηγούς οι μεταφορικές

Ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο ξεκίνησε από φέτος τον χειμώνα να γίνεται πιο αισθητό, είναι η έλλειψη οδηγών σε οχήματα μεταφορικών εταιρειών κι επιχειρήσεων.
Πολλές μεταφορικές εταιρείες, όπως φαίνεται ενώ έχει αυξηθεί η δουλειά τους, δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν, λόγω έλλειψης οδηγών.
Όπως αναφέρει στη «Θ» ο Αντώνης Παπανικολάου, ιδιοκτήτης μεταφορικής εταιρείας και logistics που διατηρεί μία από τις πιο γνωστές επιχειρήσεις μεταφορών εσωτερικού που συνεργάζεται με εταιρείες τροφίμων και ποτών, με 40 χρόνια στον χώρο και με τον μεγαλύτερο στόλο σε Βόλο, Λάρισα, Σχηματάρι και τρία πλοία cargo για μεταφορές σε όλο το Αιγαίο «θέλουμε να βρούμε οδηγούς, γιατί οι δουλειές αυξάνονται και δεν βρίσκουμε».
Ο κ. Παπανικολάου ανέφερε ότι το πρόβλημα με τις ελλείψεις οδηγών ξεκίνησε με τα lock down στην πανδημία σε Γαλλία, Γερμανία κι Ολλανδία που έδιναν 4.000 ευρώ σε οδηγούς. «Υπήρξαν και από την Ελλάδα κάποιοι που πήγαν, ωστόσο, γύρισαν πίσω γιατί είδαν την κατάσταση και δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τις απαιτήσεις του εξωτερικού» και συνέχισε «Σε εμάς – στην Ελλάδα – το πρόβλημα άρχισε να γίνεται πιο έντονο και να φαίνεται ξεκάθαρα από φέτος τον χειμώνα. Την στιγμή που το έργο και οι δουλειές «ανεβαίνουν» και υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μεταφορές, δεν υπάρχουν διαθέσιμοι οδηγοί. Θέλουμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες, αλλά δεν μπορούμε, γιατί δεν έχουμε διαθέσιμους οδηγούς».
Ο κ. Παπανικολάου επεσήμανε ότι η επιχείρηση δουλεύει με επαγγελματικά οχήματα 17 – 18μ. επικαθήμενα και συρόμενα και ο οδηγός που θα αναλάβει περνάει από εκπαίδευση, πληρώνεται κι όταν αναλάβει δουλεύει πενθήμερο, με αμοιβές διπλάσιες από τις κανονικές και με όλες τις ανέσεις σε ένα σύγχρονο όχημα. Όπως σημείωσε «όλοι οι συνάδελφοι που είμαστε στον χώρο αγαπάμε αυτό που κάνουμε κι αυτό θέλουμε κι από τους ανθρώπους που συνεργαζόμαστε, τους οδηγούς. Να σέβονται τις επιχειρήσεις και τα οχήματα και παράλληλα εμείς από την πλευρά μας, τους εξασφαλίζουμε ασφάλεια με σύγχρονα οχήματα. Έχουμε ηλικίες από 37 – 40 ετών και άνω. Ψάχνουμε οδηγούς και δεν βρίσκουμε. Οι νέοι απ’ ότι φαίνεται, τους ενδιαφέρει περισσότερο μια δουλειά delivery ή service και είναι όλη μέρα στα social».

Share

Πρόσφατα άρθρα

Άνετη πριν το ντέρμπι η Αγία Άννα 5-0 την Αγχίαλο

Με άνεση η Αγία Άννα επιβλήθηκε 5-0 της Αγχιάλου και συνεχίζει να καταδιώκει τον Ολυμπιακό.…

12 Μαρτίου 2024

Απαντήσεις Μπέου για προσφυγή κι εξώδικα σε ΜΜΕ – Σε ένα μήνα η τελική μελέτη για τη Θεσσαλία

Σε ένα μήνα θα είναι έτοιμη η μελέτη για την αντιπλημμυρική θωράκιση της Θεσσαλίας και…

12 Μαρτίου 2024

Εύκολα “καθάρισε” τον Πανιώνιο ο Ολυμπιακός

Γρήγορα και εύκολα ο Ολυμπιακός προσέθεσε τρεις βαθμούς στη συγκομιδή του στο παιχνίδι με τον…

12 Μαρτίου 2024

Έξω

  Σακούλες απορριμμάτων έξω από τους κάδους στα Χάνια Πηλίου, διαπίστωσαν περιπατητές. Εύλογο είναι το…

12 Μαρτίου 2024

Πήρε φόρα ο Βόλος στην Α2 πόλο 12-10 την Ηλιούπολη

Ήταν να μην κάνει την αρχή και να αρχίσει να κερδίζει… Ο Βόλος Υδατοσφαίριση-Κολύμβηση επιβλήθηκε…

12 Μαρτίου 2024

Ευκολία

  Αντί να ανοίξει τον κάδο απορριμμάτων και να πετάξει μέσα την σακούλα, ο συμπολίτης…

12 Μαρτίου 2024