Τοπικά

Ψάχνουν, αλλά δεν βρίσκουν οδηγούς οι μεταφορικές

Ένα μεγάλο πρόβλημα, το οποίο ξεκίνησε από φέτος τον χειμώνα να γίνεται πιο αισθητό, είναι η έλλειψη οδηγών σε οχήματα μεταφορικών εταιρειών κι επιχειρήσεων.
Πολλές μεταφορικές εταιρείες, όπως φαίνεται ενώ έχει αυξηθεί η δουλειά τους, δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν, λόγω έλλειψης οδηγών.
Όπως αναφέρει στη «Θ» ο Αντώνης Παπανικολάου, ιδιοκτήτης μεταφορικής εταιρείας και logistics που διατηρεί μία από τις πιο γνωστές επιχειρήσεις μεταφορών εσωτερικού που συνεργάζεται με εταιρείες τροφίμων και ποτών, με 40 χρόνια στον χώρο και με τον μεγαλύτερο στόλο σε Βόλο, Λάρισα, Σχηματάρι και τρία πλοία cargo για μεταφορές σε όλο το Αιγαίο «θέλουμε να βρούμε οδηγούς, γιατί οι δουλειές αυξάνονται και δεν βρίσκουμε».
Ο κ. Παπανικολάου ανέφερε ότι το πρόβλημα με τις ελλείψεις οδηγών ξεκίνησε με τα lock down στην πανδημία σε Γαλλία, Γερμανία κι Ολλανδία που έδιναν 4.000 ευρώ σε οδηγούς. «Υπήρξαν και από την Ελλάδα κάποιοι που πήγαν, ωστόσο, γύρισαν πίσω γιατί είδαν την κατάσταση και δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τις απαιτήσεις του εξωτερικού» και συνέχισε «Σε εμάς – στην Ελλάδα – το πρόβλημα άρχισε να γίνεται πιο έντονο και να φαίνεται ξεκάθαρα από φέτος τον χειμώνα. Την στιγμή που το έργο και οι δουλειές «ανεβαίνουν» και υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μεταφορές, δεν υπάρχουν διαθέσιμοι οδηγοί. Θέλουμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες, αλλά δεν μπορούμε, γιατί δεν έχουμε διαθέσιμους οδηγούς».
Ο κ. Παπανικολάου επεσήμανε ότι η επιχείρηση δουλεύει με επαγγελματικά οχήματα 17 – 18μ. επικαθήμενα και συρόμενα και ο οδηγός που θα αναλάβει περνάει από εκπαίδευση, πληρώνεται κι όταν αναλάβει δουλεύει πενθήμερο, με αμοιβές διπλάσιες από τις κανονικές και με όλες τις ανέσεις σε ένα σύγχρονο όχημα. Όπως σημείωσε «όλοι οι συνάδελφοι που είμαστε στον χώρο αγαπάμε αυτό που κάνουμε κι αυτό θέλουμε κι από τους ανθρώπους που συνεργαζόμαστε, τους οδηγούς. Να σέβονται τις επιχειρήσεις και τα οχήματα και παράλληλα εμείς από την πλευρά μας, τους εξασφαλίζουμε ασφάλεια με σύγχρονα οχήματα. Έχουμε ηλικίες από 37 – 40 ετών και άνω. Ψάχνουμε οδηγούς και δεν βρίσκουμε. Οι νέοι απ’ ότι φαίνεται, τους ενδιαφέρει περισσότερο μια δουλειά delivery ή service και είναι όλη μέρα στα social».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το