Η ακρίβεια και οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων ώθησαν τους καταναλωτές να στραφούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία από ό,τι δείχνουν τα στοιχεία κατάφεραν να παραμείνουν αλώβητα. Μπορεί οι ανατιμήσεις των προϊόντων αυτών να είναι ένα γεγονός, αλλά οι αυξήσεις είναι πολύ μικρότερες από τα επώνυμα προϊόντα, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να τα προτιμούν. Εξάλλου αυτό δείχνει και το γεγονός ότι ενίσχυσαν τη θέση τους τόσο σε αξία, όσο και σε όγκο στα σούπερ μάρκετ.
Λ.Α.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Β’ μέρος – Εικονογραφημένα βιβλία που ξεχώρισαν

  Του  Βασίλη Κουτσιαρή, συγγραφέα παιδικών βιβλίων   Στο δεύτερο μέρος του αφιερώματός μου σε…

17 Μαρτίου 2024

Στην Κατερίνη με Πιερικό/Αρχέλαο παίζει ο Γ.Σ. Αλμυρού

Στον δρόμο της ανάκαμψης επανήλθε ο Γυμναστικός Σύλλογος Αλμυρού, αφού μετά τις δύο συνεχόμενες ήττες…

17 Μαρτίου 2024

“Μονομαχία” Ολυμπιακού-ΑΕΛ με φόντο την παραμονή

Πολύ σημαντικό παιχνίδι από πολλές απόψεις διεξάγεται σήμερα στις 17.00 στο ΕΑΚ Βόλου για την…

17 Μαρτίου 2024

Κώστας και Μαίρη Μπαλωματή: «Νιώθουμε δύο φορές Έλληνες» – Επέστρεψαν στον Βόλο μετά από 50 και πλέον χρόνια στη Γερμανία

Μοιράζονται μαζί πάνω από μισό αιώνα κοινής πορείας. Ο κ. Κώστας, από τους ελάχιστους που…

17 Μαρτίου 2024

Τον Πιερικό/Αρχέλαο φιλοξενεί η Ανόρθωση Βόλου

Παιχνίδι με επικίνδυνο αντίπαλο είναι το σημερινό με τον Πιερικό Αρχέλαο για την Ανόρθωση στο…

17 Μαρτίου 2024

Σταύρος Κρινάκης: 60 χρόνια μουσικό ταξίδι σε Βόλο και Πήλιο – «Κοιμόμουν με το ακορντεόν στην αγκαλιά…» 

    Ένας παλιός οργανοπαίκτης του Πηλίου θυμάται… 60 χρόνια παίζοντας ακορντεόν και πλήκτρα σε…

17 Μαρτίου 2024