Τοπικά

Προσωρινή απαγόρευση διέλευσης οχημάτων σε τμήμα της Πλάτωνος

 

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου συζητήθηκε και το αίτημα για προσωρινή απαγόρευση διέλευσης οχημάτων από το τμήμα της οδού Πλάτωνος, μεταξύ Αθ. Διάκου και 54ου Συντάγματος ΕΛΑΣ για λόγους ασφαλούς διέλευσης πεζών και μικρών παιδιών. Η προσωρινή απαγόρευση διέλευχης οχημάτων θα γίνει τις καθημερινές κατά τις ώρες 18.00 έως 23.59, τα Σάββατα από 12.00 έως 23.59 και τις Κυριακές και Αργίες από 09.00 έως 23.59. Όπως διαπιστώθηκε από επιτόπια αυτοψία στην περιοχή από υπηρεσία του Δήμου Βόλου, λόγω της άμεσης γειτνίασης της οδού Πλάτωνος που αποτελεί οδό ηπίας κυκλοφορίας με τον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος και την παρακείμενη παιδική χαρά, στην οποία συναθροίζονται πολλά μικρά παιδιά, η διέλευση των μηχανοκίνητων οχημάτων, ενίοτε με υψηλές ταχύτητες, δημιουργεί επικίνδυνες καταστάσεις.
Σύμφωνα με την απόφαση, η τοποθέτηση και απομάκρυνση της προσωρινής σήμανσης (πλαίσιο τύπου «Π» που φέρει τις πινακίδες Ρ8 και Ρ55) θα γίνεται με επιμέλεια των ενδιαφερομένων. Επισημάνεται ότι δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση σταθερών εμποδίων αποκλεισμού, καθώς η οδός Πλάτωνος πρέπει να παραμένει διαρκώς διαθέσιμη για τη διέλευση οχημάτων έκτακτης ανάγκης καθώς και για τη διέλευση (με χαμηλή ταχύτητα) των οχημάτων που διαθέτουν νόμιμο χώρο στάθμευσης.

Έκφραση γνώμης επί της Μελέτης
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
Στη συνεδρίαση έγινε και έκφραση γνώμης επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου «Βελτίωση Ε.Ο. 30: Τμήμα από Α/Κ Μικροθηβών έως Μπουρμπουλήθρες» της Δ.Ε. Νέας Αγχιάλου και Αισωνίας, του Δήμου Βόλου, της Π.Ε Μαγνησίας & Σποράδων στην Περιφέρεια Θεσσαλίας».
Σύμφωνα με τη ΜΠΕ, το παρόν έργο αφορά στη βελτίωση της Ε.Ο. 30 από το τεχνικό Α/Δ της Δημοτικής Ενότητας Ν. Αγχιάλου έως το όριο ΚΕΠ στον Α/Κ Μικροθηβών.
Το υπό μελέτη τμήμα έχει ως αφετηρία το πέρας του ΙΚ Μικροθηβών, 400μ. περίπου δυτικά του ομώνυμου οικισμού. Μετά τον οικισμό των Μικροθηβών προβλέπεται η κατασκευή νέου κυκλικού κόμβου (κόμβος Μικροθηβών – RB2) όπου θα συμβάλλουν οι παράπλευρες οδοί, ενώ εκτιμάται ότι θα συμβάλει και στην αξιοποίηση του παρακείμενου αρχαιολογικού χώρου.
Το δεύτερο τμήμα της μελέτης (μετά τον οικισμό της Ν. Αγχιάλου) έχει ως αφετηρία το όριο του σχεδίου πόλης του οικισμού. Στο σημείο αυτό χωροθετείται πεντασκελής ισόπεδος κυκλικός κόμβος που εξυπηρετεί την δυνατότητα των αναστροφών από και προς τον οικισμό. Στον κόμβο συνδέονται και οι παράπλευροι οδοί που χωροθετήθηκαν για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών.
Το επόμενο τμήμα όπου είναι απαραίτητη η διάταξη των παράπλευρων οδών είναι το τμήμα από τον οικισμό Κατήραγα έως τον κόμβο των εγκαταστάσεων Μαμιδάκη. Στην αρχή και το τέλος του υποτμήματος χωροθετούνται ο ισόπεδος κυκλικός κόμβος RB6 και στο τέλος ο ισόπεδος κυκλικός κόμβος RB7. Πρόκειται για τετρασκελείς ισόπεδους κόμβους στους οποίους συνδέονται οι παράπλευρες οδοί.
Τέλος μετά τις εγκαταστάσεις Μαμιδάκη και μεταξύ των οικισμών Μάραθος και Κριθάρα, προβλέπεται ο διπλός σε μορφή σταγόνας κυκλικός κόμβος Κατήραγα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το