Τοπικά

Προσφυγή στην Αποκεντρωμένη για τις προσλήψεις «διμηνιτών» στην Καθαριότητα του Δήμου Βόλου

κτίριο αποκεντρωμένης διοίκησης

Ένσταση κατά της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βόλου σχετικά με την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ΙΔΟΧ, διάρκειας δύο μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών, εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών της Διεύθυνσης καθαριότητας», κατέθεσαν στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας οι δημοτικοί σύμβουλοι Ιάσονας Αποστολάκης και Φωτεινή Κοκκινάκη, ζητώντας την ακύρωση της συγκεκριμένης απόφασης επειδή στερείται νομιμότητας.

Όπως, ειδικότερα, επισημαίνουν οι δυο δημοτικοί σύμβουλοι:
Ενιστάμεθα κατά της με αριθ. 501/2016 (ΑΔΑ:69ΤΘΩ96-ΞΔΩ) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βόλου «Λήψη απόφασης πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση ΙΔΟΧ, διάρκειας δύο μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών, εποχικών, ή πρόσκαιρων αναγκών της Διεύθυνσης καθαριότητας » που ελήφθη κατά την 17η Τακτική Συνεδρίαση της 29-6-2016, επειδή στερείται νομιμότητας για τους εξής λόγους:
Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 206 του Ν. 3584/2001 επιτρέπεται η πρόσληψη προσωπικού οποιασδήποτε ειδικότητας με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου από τους Ο.Τ.Α. για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου της οποίας η διάρκεια δεν υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών.
Προκειμένου όμως να γίνει η πρόσληψη του προσωπικού για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών είναι απαραίτητο να προσδιορίζονται και να εξειδικεύονται οι έκτακτες αυτές ανάγκες, να τεκμηριώνεται η αδυναμία της Υπηρεσίας να ανταπεξέλθει με το υπηρετούν προσωπικό,καθώς επίσης να τεκμηριώνεται σαφώς η υποχρέωση πρόσληψης συγκεκριμένου αριθμού των ατόμων που θα καλύψουν τις έκτακτες αυτές ανάγκες.
Στην ΑΔΣ δεν γίνεται καθόλου μνεία αυτών των συγκεκριμένων αναγκών, είναι εντελώς ασαφής και γενικόλογη και ούτε στο παραμικρό δεν αναφέρεται ή αποδεικνύεται η αδυναμία της Υπηρεσίας να ανταπεξέλθει με ίδια μέσα και προσωπικό στις ανάγκες οι οποίες περιγράφονται.
Πιο συγκεκριμένα:
Στην απόφαση αναφέρεται απλώς ότι ο Δήμος Βόλου συμμετέχει στο πρόγραμμα «Γαλάζιες σημαίες» χωρίς καν να αναγράφονται ποιες και πόσες είναι οι ακτές οι οποίες συμμετέχουν στο πρόγραμμα, ποιος είναι ο αριθμός των εργατών καθαριότητας που είναι απαραίτητος για τον καθαρισμό της κάθε μίας από αυτές και γιατί το υπάρχον προσωπικό της Υπηρεσίας δεν επαρκεί για τον καθαρισμό τους.
Αντί αυτού γίνεται αναφορά εντελώς γενικά και αόριστα για ανάγκη πρόσληψης δέκα (10) εργατών καθαριότητας και τριών (3) οδηγών οχημάτων καθαριότητας, καθώς και τριών οδηγών με δίπλωμα τρακτέρ τη στιγμή που η Διεύθυνση Καθαριότητας διαθέτει μόνο ένα τρακτέρ και αυτό χαλασμένο κάτι το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα ο οδηγός τρακτέρ που ήδη έχει προσληφθεί με οκτάμηνη σύμβαση να μην έχει αντικείμενο εργασίας. Τι άραγε χρειάζονται οι άλλοι τρείς οδηγοί τρακτέρ;
Όσον αφορά τη δασοπροστασία πάλι γίνεται εντελώς γενικόλογη μνεία των περιαστικών δασών χωρίς καθόλου να αναφέρεται η έκτασή τους, παρά μόνο η συνολική έκταση του Δήμου Βόλου, ενώ δεν αναφέρεται καθόλου ότι περιπολίες στα δάση εκτελούν καθημερινά οι εθελοντικές ομάδες οι οποίες καλύπτουν την ανάγκη αυτή.
Γίνεται λόγος για πρόσληψη οδηγού πυροσβεστικού οχήματος κατά τη στιγμή που ο Δήμος Βόλου διαθέτει μόνο δύο μικρά πυροσβεστικά οχήματα τα οποία ήδη τα οδηγούν υπάλληλοι της Υπηρεσίας με δίπλωμα ερασιτεχνικής κατηγορίας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Διεύθυνση καθαριότητας δεν κάνει πυρόσβεση, αρμοδιότητα η οποία ανήκει αποκλειστικά στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, αλλά μόνον επικουρικά συνδράμει με αποστολή υδροφόρας την οποία οδηγούν οι επαγγελματίες οδηγοί της Υπηρεσίας εάν και όποτε αυτό ζητηθεί από την Πυροσβεστική.
Επομένως δεν χρειάζεται οδηγός πυροσβεστικού οχήματος.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ – ΖΗΤΟΥΜΕ
Να γίνει δεκτή η παρούσα ένσταση και να ακυρωθεί η με αριθ. 501/2016 (ΑΔΑ:69ΤΘΩ96-ΞΔΩ) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βόλου «Λήψη απόφασης πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση ΙΔΟΧ, διάρκειας δύο μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών, εποχικών, ή πρόσκαιρων αναγκών της Διεύθυνσης καθαριότητας » που ελήφθη κατά την 17η Τακτική Συνεδρίαση της 29-6-2016,καθώς και κάθε άλλη διοικητική πράξη που έχει εκδοθεί ή θα εκδοθεί βάσει αυτών. Να ανασταλεί η εκτέλεση της προσβαλλόμενης απόφασης μέχρι την έκδοση απόφασης επί της παρούσας ένστασης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το