Οικονομία

Προσφορές 1+1: Γλιτώνουν τελικά λεφτά οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ;

Οι προσφορές 1+1 αποτελούν έναν τρόπο ώστε οι καταναλωτές να γλιτώσουν λεφτά και να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα αυτό όμως δεν ισχύει πάντα. Οι προσφορές 1+1 είναι προοωθητικές ενέργειες των εταιρειών και όχι των σούπερ μάρκετ και ο λογαριασμός μπορεί να συρρικνώνεται και μάλιστα σημαντικά, αν κάποιος κάνει χιλιόμετρα και «σαφάρι» στα σούπερ μάρκετ, παρακολουθώντας τις προσφορές, από την άλλη όμως δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που οι προσφορές 1+1 κοστίζουν τελικά όσο δύο προϊόντα ή έστω κάπου εκεί κοντά.

Παραδείγματα
Όπως φαίνεται σε ρεπορτάζ του MEGA και της εκπομπής «Live News», μία σοκολάτα κουβερτούρα των 170 γραμμαρίων έχει σε συσκευασία 1+1 δώρο 4,46 ευρώ, όμως σε άλλο σούπερ μάρκετ η ίδια συσκευασία έχει 2,25 ευρώ, δηλαδή το κέρδος για τον καταναλωτή είναι 4 λεπτά.

Αλεύρι 1 κιλό μονή συσκευασία έχει 1.29 ευρώ. Το ίδιο αλεύρι στο ίδιο σούπερ μάρκετ, τριπλή συσκευασία 2+1 δώρο έχει 4,04 ευρώ. Δηλαδή: Μονή συσκευασία: 1.29 ευρώ, 2+1 δώρο: 4.04 ευρώ, 3 «μονές» συσκευασίες: 3.87 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι το 2+1 είναι 0.17 ευρώ ακριβότερο

Σε άλλη περίπτωση κόκκινου κρασιού η προσφορά 1+1 είναι στα 9.50 ευρώ, ενώ το μπουκάλι στα 4.60 ευρώ σε άλλο σούπερ μάρκετ. Δηλαδή: Προσφορά 1+1= 9.50 ευρώ, Ένα μπουκάλι: 4.60 ευρώ. Δύο «μονά» μπουκάλια: 9.20 ευρώ. Επομένως, ο καταναλωτής χάνει 0,30 ευρώ με το 1+1.

Σε άλλο παράδειγμα η μονή συσκευασία για μία οδοντόκρεμα σε ένα σούπερ μάρκετ κοστίζει 1,46 ευρώ και στο ίδιο σούπερ μάρκετ η προσφορά 1+1 κοστίζει 2,92 ευρώ, δηλαδή ακριβώς το ίδιο με το να αγοράσει κάποιος δύο μονές συσκευασίες.

Επίσης, σε συσκευασία καθοριστικού που έστειλε τηλεθεατής στο MEGA και στην εκπομπή «Live News» η μονή συσκευασία κοστίζει 1,85 και η προσφορά 1+1 κοστίζει 3,69 δηλαδή αν πάρει κάποιος την προσφορά επομένως κερδίζει ένα σεντ.

Συμφέρει λοιπόν κάποιον να αγοράσει παραπάνω προϊόντα και να πληρώσει παραπάνω λεφτά για να έχει ένα ελάχιστο στην πραγματικότητα κέρδος; Αυτή είναι πάντα η απορία, ειδικά για τους καταναλωτές που δεν θέλουν να στοκάρουν προϊόντα και που έχουν έναν σφιχτό προϋπολογισμό που ίσα ίσα τους επιτρέπει να αγοράσουν τα ψώνια που κάθε μήνα θα γεμίσουν το τραπέζι τους.

Τελικά βγαίνει το συμπέρασμα πως ο καταναλωτής θα πρέπει να πηγαίνει από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ κάνοντας «σαφάρι» προσφορών και έτσι βγαίνει κερδισμένος.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Η ώρα των απολογιών στη δίκη για το Μάτι – «Τα λόγια είναι περιττά», είπε ο τότε αρχηγός της Πυροσβεστικής

Ένα και πλέον χρόνο μετά την έναρξη της πολύκροτης δίκης για τη φονική πυρκαγιά στο…

24 Νοεμβρίου 2023

Χωρίς νερό οι Αλυκές λόγω βλάβης

Από τη ΔΕΥΑΜΒ ανακοινώνεται ότι: Λόγω σοβαρής βλάβης σε τροφοδοτικό αγωγό ύδρευσης, διακόπτεται η υδροδότηση…

24 Νοεμβρίου 2023

Εισαγγελική έρευνα για ευθύνες αστυνομικών στην υπόθεση του «δράκου» των Εξαρχείων

Ποινικές ευθύνες των αστυνομικών οργάνων που ουδέποτε ενημέρωσαν την Εισαγγελία Εφετών ότι ο 23χρονος Σύριος…

24 Νοεμβρίου 2023

Παλικάρι ο Βόλος 1-1 με ΟΦΗ παίζοντας με 10 παίκτες από το 45′

Ύστερα από ένα γεμάτο παιχνίδι, με πολλές δύσκολες φάσεις για τον διαιτητή Ανδριανό, καθώς ακυρώθηκαν…

24 Νοεμβρίου 2023

Κακοκαιρία – Καλλιάνος: Έχω καιρό να δω τέτοιο βαρομετρικό χαμηλό, χιόνια στα 300 μέτρα και θυελλώδεις άνεμοι

Για ένα βαρομετρικό χαμηλό που έχει αρκετό καιρό να δει στην Ελλάδα προειδοποιεί ο μετεωρολόγος…

24 Νοεμβρίου 2023

Οι πρώτες εικόνες από την απελευθέρωση των 24 ομήρων: Θα μεταφερθούν σε νοσοκομεία στο Τελ Αβίβ

Σε εξέλιξη βρίσκεται από σήμερα η ολιγοήμερη εκεχειρία ανάμεσα σε Ισραήλ και Χαμάς, καθώς και…

24 Νοεμβρίου 2023