Τοπικά

Προς κοπή δύο δέντρα στην Αγριά που προκάλεσαν ρωγμές σε κτίριο

Απόφαση για την κοπή δύο δέντρων που βρίσκονται στο πεζοδρόμιο στην οδό Περικλέους Γεωργιάδη στην Αγριά, πήρε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου. Με αίτησή του πολίτης ζήτησε την κοπή των δέντρων καθώς έχουν προκληθεί ζημιές στο πεζοδρόμιο, στα πλατύσκαλα των καταστημάτων στην τειχοποιία και στη στέγη. Κατά την επιτόπια αυτοψία που διενεργήθηκε από την Υπηρεσία Πρασίνου διαπιστώθηκε ότι στο τσιμεντοστρωμένο πεζοδρόμιο της οδού Περικλέους Γεωργιάδη υπάρχουν τρία δένδρα και από αυτά τα δύο δημιουργούν προβλήματα. Τα συγκεκριμένα δένδρα είναι πλατάνια. Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής εισηγείται προς το δημοτικό συμβούλιο την κοπή των δύο δέντρων διότι, παρόλο ότι είναι υγιή, χωρίς ξερά και επικίνδυνα κλαδιά και δεν παρατηρείται κάποια παθολογική ή εντομολογική προσβολή, σύμφωνα με τις αυτοψίες των μηχανικών, τόσο του ιδιώτη όσο και της υπηρεσίας του Δήμου Βόλου, έχουν προκαλέσει ρωγμές που συνιστούν δομική επικινδυνότητα για μη φέροντα στοιχεία της οικοδομής. Επιπλέον, απέχουν 1,40 μέτρα από τα καταστήματα του οικοδομικού τετραγώνου, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών με το απαραίτητο ελάχιστο πλάτος 1,50 μέτρων όπως ορίζεται στην Υπουργική Απόφαση.

Η αντικατάσταση των δέντρων που θα κοπούν, θα γίνει σύμφωνα με τις αρχές της αντιστάθμισης και του περιβαλλοντικού ισοζυγίου.
Ακόμη η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής εισηγείται προς το Δημοτικό Συμβούλιο την έγκριση της τροποποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου πόλης στο Ο.Τ. Γ495 το οποίο περικλείεται από τις οδούς Αγχιάλου – Όθρυος – Ξηριά – Ανώνυμη της συνοικίας Αγίου Σπυρίδωνα της Δ.Ε. Νέας Ιωνίας του Ενιαίου Δήμου Βόλου. Συγκεκριμένα εισηγείται τη μετατόπιση της οικοδομικής γραμμής επί της οδού Αγχιάλου έτσι ώστε αυτή στο μεγαλύτερο τμήμα του οικοδομικού τετραγώνου, να ταυτιστεί με το όριο απαλλοτρίωσης του πρώην Ο.Σ.Ε. και νυν ΓΑΙΑ Ο.Σ.Ε. Α.Ε. και τον χαρακτηρισμό του τμήματος που προκύπτει από τη μετατόπιση της οικοδομικής γραμμής (μεταξύ της εγκεκριμένης και της προτεινόμενης οικοδομικής γραμμής) ως «κοινόχρηστος χώρος» – μέρος του οποίου είναι ήδη διαμορφωμένος πεζόδρομος – καθώς προκύπτει αύξηση των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το