Τοπικά

Περιμένουν 11 μήνες διαγραφή οφειλών χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ που καλούνται να ξαναπληρώσουν τέλη ταξινόμησης

H διοικητική λύση ή η νομοθετική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες ΙΧ από τη Μαγνησία, που καλούνται να πληρώσουν για δεύτερη φορά τα τέλη ταξινόμησης, δεν ήρθε ποτέ και αρκετοί αναγκάστηκαν να πληρώσουν την οφειλή, που ουσιαστικά δεν χρωστούν.
Από τον Οκτώβριο του 2019 χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. στον Βόλο και στη Μαγνησία περιμένουν ακόμη τη διαγραφή των οφειλών τους. Ένας από αυτούς είναι και ο κ. Βλάσης, που αγόρασε το αυτοκίνητό του πριν από 20 χρόνια. «Το αγόρασα το 2000 μεταχειρισμένο. Πλήρωσα ό,τι έπρεπε να πληρώσω και μετά από τέσσερα χρόνια το πούλησα. Διαπίστωσα ότι έχω οφειλή 135 ευρώ, όταν μου έστειλαν χαρτί στο σπίτι από την Εφορία», δήλωσε στη «Θ». Ο ίδιος δεν είχε πληρώσει το νέο «μπιλιετάκι» και πρόσφατα, πριν από τρεις εβδομάδες, όταν ήρθε η ώρα να υποβάλει τη φορολογική του δήλωση, διαπίστωσε πως εκτός από τα 135 ευρώ, του είχαν καταλογιστεί και 8 ευρώ ως ληξιπρόθεσμο χρέος. «Το θέμα για μένα είναι ηθικό. Πώς έκανα μεταβίβαση, πήρα την άδεια στα χέρια μου και χρωστάω;» διερωτήθηκε και τόνισε πως πρόκειται για μεγάλη αδικία. Ο ίδιος τις επόμενες ημέρες θα τακτοποιήσει την οφειλή, γιατί δεν θέλει να χρωστάει. «Θα πληρώσω το ποσό, αλλά στις εκλογές θα θυμηθώ το θέμα, εγώ και οι υπόλοιποι 3.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ. Όλο αυτό που συμβαίνει, είναι παράλογο», πρόσθεσε. Από τη στιγμή που είχαν αρχίσει να έρχονται τα πρώτα ειδοποιητήρια για τα τέλη ταξινόμησης, ιδιοκτήτες συσπειρώθηκαν, πιέζοντας για την εξεύρεση λύσης. Έτσι πολλοί από αυτούς συγκρότησαν μία επιτροπή, που βρισκόταν στο Εργατικό Κέντρο Βόλου, για να ενημερώσει και τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες, ποιες είναι οι εξελίξεις στο θέμα τους.

Ένα από τα μέλη της Επιτροπής ήταν και ο κ. Ιωάννης Μαστρογιάννης. Όπως δήλωσε στη «Θ», πλήρωσε το ποσό που του είχε καταλογιστεί αδίκως. «Είχα πληρώσει μεγάλο μέρος του ποσού και πρόσφατα πλήρωσα και τα τελευταία 29 ευρώ. Δεν έχουν σβηστεί ακόμα από την καρτέλα μου, αλλά θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα φύγει το χρέος». Ο κ. Μαστρογιάννης είχε αγοράσει το αυτοκίνητό του το 2000 και τον Οκτώβριο έμαθε ότι χρωστά 84 ευρώ, που τα είχε πληρώσει και προ 20ετίας. Το αυτοκίνητο το έχει ακόμα, αλλά αναγκάστηκε να πληρώσει δύο φορές τα τέλη ταξινόμησης. Όπως τόνισε, το πρόβλημα έπρεπε να λυθεί. «Αφού όλοι παραδέχονταν ότι είχαμε δίκιο, γιατί δεν έκαναν κάτι; Μπορεί να ξεχάστηκε το θέμα, αλλά όλοι εμείς οι ιδιοκτήτες δεν πρόκειται να το ξεχάσουμε», σημείωσε. Στα 84 ευρώ του καταλογίστηκαν και άλλα 7 ευρώ. «Αναγκάστηκα να τα πληρώσω. Τόσα άκουγα και φοβόμουν», δήλωσε ο κ. Μαστρογιάννης. Επίσης ανέφερε πως υπάρχουν ακόμη πολλοί ιδιοκτήτες, που δεν έχουν πληρώσει τα «διπλά» τέλη ταξινόμησης, είτε γιατί περιμένουν ακόμη να διαγραφούν, είτε γιατί δεν έχουν το ποσό που τους ζητούν να πληρώσουν. Σημειώνεται ότι τα τέλη που έπρεπε να πληρωθούν και δεν πληρώθηκαν, φτάνουν τις 150.000 ευρώ και αντιστοιχούν σε 1.700 αυτοκίνητα για τη διετία 2000-2001. Μάλιστα, ο αριθμός των ιδιοκτητών Ι.Χ. που καλούνται να πληρώσουν για δεύτερη φορά «το μπιλιετάκι», για το αυτοκίνητο που αγόρασαν προ εικοσαετίας, φτάνει τους 3.000, καθώς έχουν έρθει ειδοποιητήρια και σε ιδιοκτήτες που αγόρασαν Ι.Χ. το 1999, το 2002 ακόμα και το 2004. Ο κ. Μαστρογιάννης ανέφερε ότι ακόμη στέλνονται ειδοποιητήρια σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. «Δεν είχαν πάρει ειδοποιητήρια τον Οκτώβριο και τα έλαβαν πρόσφατα. Με παίρνουν τηλέφωνο, αλλά ό,τι ήταν να κάνω, το έκανα», κατέληξε.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το