Τοπικά

Παραμύθι για προστασία της θαλάσσιας χελώνας από μαθητές του 6ου Δημοτικού Ν. Ιωνίας

Το δικό τους παραμύθι για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας έγραψαν μαθητές του ΣΤ2 Τμήματος του 6ου Δημοτικού Νέας Ιωνίας εκφράζοντας έτσι την ευαισθησία τους για το οικοσύστημα. «Η ιστορία μιας θαλάσσιας χελώνας» ήταν ο τίτλος του παραμυθιού.
Το τμήμα συμμετείχε σε διαγωνισμό της εταιρείας «Αρχέλων» που ασχολείται και ειδικεύεται στην προστασία της θαλάσσιας χελώνας, ενώ φέτος είχε τον χαρακτηρισμό «Χελωνοπρόσκληση 4» και τον τίτλο «Χελωνάκια σε κίνδυνο».
Συντονιστής του όλου εγχειρήματος ήταν ο δάσκαλος του τμήματος Τάσος Κανελλόπουλος ο οποίος προχώρησε σε όμορφες δράσεις με τους 22 μαθητές του, ενώ η όλη δράση είχε την ηθική στήριξη της διευθύντριας του σχολείου, Αγάπης Ξανθοπούλου.
Οι μαθητές του τμήματος ανέφεραν πως «δεν μείναμε ασυγκίνητοι στην πρόσκληση και έτσι δηλώσαμε συμμετοχή στον πανελλήνιο διαγωνισμό της εταιρείας «Αρχέλων». Στο πλαίσιο αυτό παρακολουθήσαμε το διαδικτυακό μάθημα – παρουσίαση της εταιρείας, όπου είδαμε τον χώρο που φιλοξενούνται οι θαλάσσιες χελώνες οι οποίες έχουν τραυματιστεί ή έχουν καταπιεί διάφορα αντικείμενα που πρέπει να αφαιρεθούν, γιατί αλλιώς κινδυνεύει η ζωή τους. Ήταν τέλειες οι εγκαταστάσεις υποστηριζόμενες και στελεχωμένες με το κατάλληλο ιατρικό προσωπικό και πολλούς εθελοντές για να τις φροντίζουν να τις ταΐζουν και γενικώς να τις περιποιούνται. Μιλήσαμε μαζί τους και τα παιδιά υπέβαλαν ερωτήσεις για απορίες που τους δημιουργήθηκαν».
Αναφερόμενοι στην πρωτοβουλία της συγγραφής του παραμυθιού σημείωσαν πως «πήραμε την απόφαση ότι η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό εκτός από ζωγραφιές, έπρεπε να είναι και η συγγραφή ενός παραμυθιού που το αποτυπώσαμε σε ένα βιβλιαράκι. «Η ιστορία μιας θαλάσσιας χελώνας» ήταν ο τίτλος. Από τη στιγμή που γεννιέται μέχρι τη στιγμή που θα έρθει η δικιά της σειρά να γεννήσει τα δικά της αβγά, πώς περνάει τη ζωή της και τους κινδύνους που καλείται να αντιμετωπίσει. Το περιεχόμενο, η πρωτοτυπία της εργασίας, η εικονογράφηση, η ροή της ιστορίας που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη, χάρισε στο τμήμα μας το πρώτο από τα τρία βραβεία του διαγωνισμού. Τα βραβεία ανακοινώθηκαν σε διαδικτυακή εκδήλωση και την παρακολούθησαν όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στον διαγωνισμό».
Οι συμμετέχοντες μαθητές στη συγγραφή του παραμυθιού ήταν οι εξής: Βαφίνη Αργυρώ, Δεμερτζή Βασιλική, Διακουμή Αλεξάνδρα, Διασυνούλης Μάριος – Ιωάννης, Ιωνά – Καπνουτζή Ήρη, Καραγεώργος Δημήτριος, Καραγιάννη Μαρία – Άννα, Κρανά Αναστασία – Χριστίνα, Λυκούρη Μαρία, Μιτράι Χριστιάνα, Μνηματίδης Γεώργιος, Μπάρδας Παναγιώτης – Απόστολος, Παπαδόπουλος Ηλίας – Θεόδωρος, Παππάς Ευάγγελος, Πατρώνης Νικόλαος, Σιούρη Κερασία, Σκίμπας Χαράλαμπος, Στέλλος Δημήτριος, Τάλο Νεολιάνα, Τσιμητρέα Δέσποινα, Χαλκιάς Κωνσταντίνος, Χρυσικόπουλος Αλέξανδρος – Μάριος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το