Τοπικά

«Ουρές» καταναλωτών στη ΔΕΥΑΜΒ για εξόφληση λογαριασμών ύδρευσης

Στην «ουρά» μέχρι έξω στο πεζοδρόμιο για πολλή ώρα περίμεναν χθες από το πρωί μέχρι το μεσημέρι εκατοντάδες καταναλωτές στη ΔΕΥΑΜΒ προκειμένου να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους. Σε αρκετές περιπτώσεις η δυσαρέσκεια ήταν μεγάλη, καθώς οι καταναλωτές πέρα από την ταλαιπωρία της αναμονής, διαμαρτύρονταν και για το γεγονός ότι παρέλαβαν τους λογαριασμούς ύδρευσης την Δευτέρα και αυτοί έληγαν μόλις χθες.

Σε ορισμένες στιγμές η κατάσταση στην αίθουσα αναμονής στα ταμεία ήταν ασφυκτική, αφού ήταν γεμάτη από καταναλωτές, ενώ αρκετοί έκοβαν το χαρτάκι προτεραιότητας από το ειδικό μηχάνημα και έβγαιναν έξω στα σκαλιά ή ακόμη και το πεζοδρόμιο και περίμεναν υπομονετικά να έρθει η σειρά τους για να εξοφλήσουν τον λογαριασμό τους.
Αρκετοί, πάντως, ηλικιωμένοι δεν άντεξαν να περιμένουν στην «ουρά» και έφυγαν, λέγοντας πως θα έρθουν άλλη ημέρα, προκειμένου να μην περιμένουν στην αναμονή τόση ώρα.
Να αναφερθεί ότι σύμφωνα με καταναλωτές σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε αναμονή που ξεπερνούσε τα 20’ έως 25’ της ώρας, παρά τη συνεχή λειτουργία των ταμείων.
Όπως προαναφέρθηκε, πέρα από την αναμονή, αρκετοί καταναλωτές διαμαρτύρονταν για το γεγονός της καθυστερημένης αποστολής των λογαριασμών ύδρευσης, καθώς αν και έχουν εκδοθεί από τις 19 Μαρτίου, παραλήφθηκαν μόλις τη Δευτέρα 16 Απριλίου και έληγαν χθες 18 του μήνα.
«Δεν είναι δυνατόν να ζητούν μέσα σε δυο ημέρες να βρούμε τα λεφτά, για να πληρώσουμε και να ταλαιπωρούμαστε από πάνω στην «ουρά» ανέφεραν χαρακτηριστικά, ενώ κάποιοι άλλοι ζητούσαν διευκρινίσεις από υπαλλήλους της Επιχείρησης σχετικά με τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς του γ’ τριμήνου 2017, καθώς είχαν χρεωθεί περισσότερες από 90 ημερολογιακές ημέρες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το