Τοπικά

Νέα αγωγή για τα «σαμαράκια» στο ΠΕΒ από τρεις Αθηναίους “Θ”

ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ 2

Νέα αγωγή κατά του Ελληνικού Δημοσίου, της Περιφέρειας Θεσσαλίας και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κατατέθηκε στο Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Βόλου για τα προβλήματα στο οδόστρωμα στην εθνική οδό Βόλου-Λάρισας, στο ύψος του 304 ΠΕΒ, τα γνωστά και ως «σαμαράκια».

Η αγωγή κατατέθηκε στις 18 Δεκεμβρίου και αφορά τροχαίο ατύχημα, που είχε συμβεί στο εν λόγω επικίνδυνο οδικό σημείο στις 25 Μαΐου 2015, όταν δεν είχαν τοποθετηθεί ακόμη προειδοποιητικές πινακίδες.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου, ήταν Αθηναίος, που ερχόταν πρώτη φορά στο Βόλο.
«Εξαιτίας αυτού του σοβαρού ατυχήματος που είχε και τραυματισμό του οδηγού και το οποίο ήταν το δεύτερο που είχε γίνει το Μάιο του 2015 (είχε προηγηθεί άλλο στις 6 του ίδιου μήνα), αναγκάστηκε η Αντιπεριφέρεια Μαγνησίας», όπως σημειώνει ο δικηγόρος Βόλου κ. Γιάννης Βογιατζάκης, «να τοποθετήσει τις πινακίδες κινδύνου μετά από τρεις ημέρες και να μειώσει το όριο ταχύτητας μπροστά στο 304 ΠΕΒ, από τα 80 χλμ./ώρα στα 60 χλμ./ώρα, θορυβημένη πλέον από τη συχνότητα των ατυχημάτων».
Την αγωγή υπογράφουν τρεις κάτοικοι Αθήνας (δύο γυναίκες και ένας άνδρας) και όπως επισημαίνει ο άνδρας που οδηγούσε το ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν οι άλλες δύο γυναίκες «την ημέρα εκείνη, οι καιρικές συνθήκες ήταν πάρα πολύ καλές, με επαρκή τεχνητό φωτισμό, ξηρό οδόστρωμα και χωρίς κανένα φυσικό φαινόμενο που να επηρεάζει την ορατότητα των οδηγών (πχ. υγρασία, ομίχλη, καταχνιά, βροχόπτωση κ.λπ.), αντιθέτως λόγω και της μεγάλης διάρκειας της ημέρας την εποχή εκείνη (Μάιος), οι συνθήκες ήτο ακόμη περισσότερο ευνοϊκές για ασφαλή οδήγηση. Και ενώ ο ενάγων κινούνταν με το ΙΧΕ αυτοκίνητο με ταχύτητα περί τα 70-80 χλμ./ώρα, και παρά το γεγονός ότι οδηγούσε με διαρκώς τεταμένη την προσοχή του και συνετά, στην ως άνω χιλιομετρική θέση, έχασε, παντελώς αιφνιδιαστικά, τον έλεγχο του οχήματός του, με συνέπεια τούτο, να εκτραπεί της πορείας του προς τα αριστερά και να επιπέσει επάνω στα διαχωριστικά σιδερένια κιγκλιδώματα, που διαχωρίζουν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στο σημείο εκείνο, συρόμενο επί 25 μέτρα πάνω στα κιγκλιδώματα, που βρίσκονται επί της τσιμεντένιας διαχωριστικής νησίδας. Αποτέλεσμα της ως άνω συγκρούσεως ήταν να τραυματιστεί ο β’ από ημάς του ενάγοντες και να διακομιστεί ύστερα από λίγη ώρα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο του Βόλου «Αχιλλοπούλειο», καθώς και να προκληθούν σοβαρές και εκτεταμένες υλικές ζημίες στο όχημα κυριότητος της α΄ ενάγουσας, που είχαν ως τελικό αποτέλεσμα, την ολική καταστροφή του προαναφερθέντος επιβατικού αυτοκινήτου». Και προσθέτει ότι ο ενάγων «απώλεσε τον έλεγχο του οχήματος, λόγω της ύπαρξης σοβαρών και μεγάλων ανωμαλιών στο οδόστρωμα εξαιτίας κακοτεχνιών και ελλιπούς τεχνικής συντήρησης. Ειδικότερα στο εν λόγω σημείο κατά μήκος τουλάχιστον τριών (3) χιλιομέτρων (και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας) σε πολλαπλά και συνεχόμενα σημεία του οδοστρώματος υφίστανται λάκκοι, σαμαράκια, λακκούβες, φθαρμένη άσφαλτος, εξογκώματα, μεγάλες και εναλλασσόμενες κλίσεις (από 7 έως 19 εκατοστά) που καθιστούν ακατάλληλο το οδόστρωμα και άκρως επικίνδυνη την οδήγηση και την κυκλοφορία των οχημάτων».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το