Παραπολιτικά

Μοντέλο

Η οικονομική, αλλά και η υγειονομική κρίση έχουν αλλάξει το μοντέλο του καταναλωτή.
«Βλέπουμε ότι κάθε χρόνο που περνά, ο καταναλωτής γίνεται όλο και πιο συνειδητοποιημένος στο τι θέλει να αγοράσει. Βλέπει, συγκρίνει και προβαίνει σε στοχευμένες αγορές. Λείπει η αυθόρμητη αγορά» τόνισε ο κ. Οντόπουλος μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» και συμπλήρωσε πως το μοντέλο του καταναλωτή τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει, αφού πλέον ψωνίζει τα απολύτως απαραίτητα και δεν κυκλοφορεί στον βαθμό που το έκανε παλιότερα.
Φ.Σ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το