Παραπολιτικά

Μισθοί ενός χρόνου για…διαφήμιση

Κοπρόσκυλα, χαρτζιλικάκηδες, πουλημένοι, διεφθαρμένοι, είναι μερικά από τα“κοσμητικά επίθετα” που συνοδεύουν τους δημοσιογράφους, όταν ο δήμαρχος αναφέρεται σε αυτούς.

Ιδιοκτήτες -επαναλαμβάνουμε ιδιοκτήτες- δύο Μέσων Ενημέρωσης, με απήχηση, αποκάλυψαν, μέσω εγγράφων, ότι ο δήμος Βόλου υπέγραψε σύμβαση με διαχειριστή blogs για να διαφημιστεί η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Βόλου.

Το ποσό για πέντε μήνες είναι 12.546 ευρώ, μεγαλύτερο και από τη φορολογική δήλωση ενός μικρομεσαίου και η μόνη δικαιολογία της δημοτικής αρχής για τη σύμβαση που είδε το φως της δημοσιότητας, θα είναι η απόδειξη πως πρόκειται για πλαστό έγγραφο!

Ενημερωθήκαμε ότι εν λόγω διαχειριστής blogs, θα αναλάβει ρόλο γραφείου τύπου-μάνατζερ της Κοινωφελούς….και με κάποιον τρόπο έπρεπε να πληρωθεί. Η διαφήμιση… είναι ο τρόπος. Έτσι άλλωστε πληρώνεται και η αεροπορική Ryan Αir για τις πτήσεις στην Αγχίαλο…Μέσω διαφήμισης. Έτσι ακριβώς θα γίνει και η δουλειά της “απογείωσης” στο υπερπέραν, της Κοινωφελούς…

Το να επιλέγει η δημοτική αρχή τους συνεργάτες της, είναι δικαίωμά της, αλλά για το πως θα διαχειρίζεται το δημόσιο χρήμα θα κρίνεται και μάλιστα αυστηρά. Το γεγονός ότι μισή διμοιρία δημοσιογράφων πληρώνεται από τα δημοτικά ταμεία και απαιτούνται περισσότεροι για να στηρίξουν το …έργο της κινείται στη σφαίρα του αδιανόητου και το να σπιλώνει ο δήμαρχος τους δημοσιογράφους του ιδιωτικού τομέα που ουδέποτε συναλλάχθηκαν με τον δήμο για να τους καταστήσει ανυπόληπτους στο κοινό με ψεύδη και συκοφαντίες, είναι αθλιότητα. Μεγαλύτερη και από τα δώρα των 12.546 ευρώ….τα οποία ειρήσθω εν παρόδω πιστεύουμε ότι θα μοιραστούν σε περισσότερους από έναν.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το