Τοπικά

Μεσημεριανό φαγητό στο σχολείο από χθες για 1.500 μαθητές Δημοτικών στον Βόλο

Μεσημεριανό φαγητό στο σχολείο τρώνε από χθες 1.500 μαθητές Δημοτικών του Βόλου στο πλαίσιο προγράμματος που υλοποιείται από το υπουργείο Παιδείας για την αντιμετώπιση του υποσιτισμού, αλλά και της διάδοσης της μεσογειακής διατροφής.
Από τη Μαγνησία συμμετέχουν στο πρόγραμμα για τα σχολικά γεύματα τα εξής 18 σχολεία: 1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 5ο, 6ο, 8ο, 9ο, 10ο και 11ο Δημοτικά Σχολεία Ν. Ιωνίας και 14ο, 15ο, 17ο, 18ο, 19ο, 24ο, 29ο και 9ο Δημοτικά Σχολεία Βόλου. Ο συνολικός αριθμός των μαθητών που λαμβάνουν γεύμα, ανέρχεται στα 1500 άτομα. Οι μαθητές τρώνε από 13.15 μέχρι και 13.45.
Το πρόγραμμα απευθύνεται συνολικά σε 153.244 μαθητές, 950 σχολείων, 63 Δήμων όλης της χώρας.

Η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίο, δήλωσε πως «μετά τον ανοιχτό δημόσιο ηλεκτρονικό διαγωνισμό, το πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 831 σχολεία όλης της επικράτειας, καλύπτοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο το 90% των μαθητών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να συμμετάσχουν.
Ο θεσμός του ζεστού γεύματος στα σχολεία, ο οποίος συμπληρώνει φέτος τρία χρόνια επιτυχούς εφαρμογής, αποτελεί εθνικό πρόγραμμα, ενταγμένο στον κρατικό προϋπολογισμό και για την υλοποίησή του διατίθενται 50 εκατ. ευρώ.
Συγκριτικά με τον αριθμό των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα τη σχολική περίοδο 2017-2018, φέτος σημειώνεται αύξηση που ξεπερνά το 20%, γεγονός που αποδεικνύει τη θετική αποδοχή από τους μαθητές, τους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Τα πολλαπλά οφέλη του προγράμματος έχουν θετική αντανάκλαση και στην ανάπτυξη της πρωτογενούς εγχώριας παραγωγής, καθώς τα προϊόντα που επιλέγονται για την παρασκευή των γευμάτων, η οποία γίνεται σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, είναι ντόπια και υψηλής διατροφικής αξίας».
Η εκπαιδευτική κοινότητα χαρακτηρίζει ως θετικό το μέτρο. Ωστόσο ζητεί παρεμβάσεις για κάποια ζητήματα. Ειδικότερα ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος επισήμανε πως «θα πρέπει να δημιουργηθούν και οι κατάλληλες υποδομές, καθώς στον ίδιο χώρο που κάνουν μάθημα οι μαθητές, εκεί τρώνε, ενώ μετά οι καθαρίστριες, αλλά και οι δάσκαλοι καθαρίζουν τους χώρους. Επίσης οι δάσκαλοι δεν μπορούν να επιβαρύνονται με νέες αρμοδιότητες για τον έλεγχο των φαγητών και της ποιότητάς τους».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το