Τοπικά

Μείωση τζίρου 30% στα συνεργεία αυτοκινήτων

Μείωση τουλάχιστον 30% στον τζίρο τους, έχουν δει οι ιδιοκτήτες των συνεργείων αυτοκινήτων στη Μαγνησία, λόγω της αύξησης στην τιμή των καυσίμων και της μείωσης των χιλιομέτρων που διανύουν οι οδηγοί, την ίδια στιγμή που η αύξηση στα μεταφορικά των ανταλλακτικών φτάνει το 50%.
Μιλώντας στη «Θ» ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων Μαγνησίας (ΣΙΣΑΜ) και αντιπρόεδρος της ΟΕΒΕΜ κ. Νίκος Πλουμιστός, ανέφερε ότι «δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στο αυτοκίνητο βάζουμε ό,τι πολυτιμότερο έχουμε, τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας».
Ο κ. Πλουμιστός ανέφερε ότι οι οδηγοί ιεραρχούν πλέον τις προτεραιότητές τους, τι μπορούν να αφήσουν για την επόμενη φορά και ποιες είναι οι εργασίες που πρέπει να κάνουν με την επίσκεψή τους σε ένα συνεργείο. Όπως δήλωσε «η αύξηση των καυσίμων έχει οδηγήσει σε μείωση των χιλιομέτρων κι αν υπολογίσουμε στο σύνολο των πελατών τη μείωση των χιλιομέτρων που διανύουν, αυτό μεταφράζεται σε μείωση τζίρου για τους επαγγελματίες σε ποσοστό 30%».
Ο ίδιος συμβουλεύει τους οδηγούς να κάνουν πάντα έναν έλεγχο σε έναν ειδικό, καθώς όπως τονίζει «θα γλυτώσουν από περιττά έξοδα και σίγουρα η γνώμη που θα πάρουν για τον χειμώνα, με τις βροχές και τα κρύα, θα είναι πιο ασφαλής. Κάποια πράγματα που μπορεί να είναι πολύ μικρού κόστους, μπορεί να κάνουν μεγάλη ζημιά. Μπορεί π.χ. κάποιος να μην έχει σκεφτεί να ελέγξει τους υαλοκαθαριστήρες του και σε ένα ταξίδι, να κινδυνεύσει να σκοτωθεί» και συνεχίζει επισημαίνοντας «όλα τα συνεργεία έχουμε check list εργασιών για τον χειμώνα ή για ταξίδια που θα κάνει κάποιος οδηγός. Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία. Για να μην έχουν οι οδηγοί προβλήματα, καλό θα ήταν να πραγματοποιήσουν μία επίσκεψη στο συνεργείο για έναν έλεγχο».
Ο αντιπρόεδρος του ΣΙΣΑΜ αναφέρθηκε και στον αγώνα που δίνουν τα συνεργεία, προκειμένου να επιβιώσουν, καθώς όπως είπε «είναι εξαιρετικά δύσκολο ένα συνεργείο να επιβιώσει. Ένα μεγάλο κομμάτι το χρηματοδοτεί ο επαγγελματίας. Σε ποσοστό σχεδόν 50% έχουν αυξηθεί τα μεταφορικά των ανταλλακτικών, εκτός από όλες τις άλλες αυξήσεις που έχουμε να διαχειριστούμε ως επαγγελματίες. Ένα άλλο πρόβλημα, είναι το κόστος αντικατάστασης των ανταλλακτικών. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν άλλες επιλογές κι αναγκαστικά πρέπει να δουλέψουμε τις επιχειρήσεις μας για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε».
Ο κ. Πλουμιστός τόνισε ότι ο Σύλλογος αριθμεί 145 αδειοδοτημένα συνεργεία κι όπως πρόσθεσε «το αυτοκίνητο είναι κομμάτι εμπιστοσύνης κι όλοι αναπτύσσουμε σχέσεις παραδοσιακές με τους πελάτες μας. Δεν μπορούμε να πούμε σε κάποιον πελάτη μας, που κάποια στιγμή που θα έρθει σε εμάς και δε θα έχει εκείνη την στιγμή να μας πληρώσει, δε σου φτιάχνω το αμάξι».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το