Τοπικά

Μειωμένη μέχρι 45% η επιβατική κίνηση στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας

Μειωμένη κατά 40-45% είναι η επιβατική κίνηση στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ σε σχέση με την κατάσταση πριν την πανδημία. Και μπορεί η καραντίνα να έχει λήξει εδώ και πέντε μήνες, ωστόσο ο κόσμος παραμένει μαζεμένος ως προς τις μετακινήσεις του.
Μάλιστα, όσο τα κρούσματα επιμένουν σε υψηλά επίπεδα και ο φόβος μεγαλώνει, μάλλον δεν αναμένεται αναστροφή της παρούσας κατάστασης.
Βέβαια οι αιτίες δεν είναι μόνο ψυχολογικές, αλλά έχουν να κάνουν γενικότερα με τη λειτουργία του Κράτους αλλά και την ευρύτερη κοινωνική δραστηριότητα.

Όπως εξήγησε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού», «ένας ακόμη λόγος που οι μετακινήσεις έχουν περιοριστεί, είναι πως ορισμένες υπηρεσίες του Κράτους υπολειτουργούν και αρκετές διαδικασίες υλοποιούνται ψηφιακά. Όταν η οικονομία κλείνει όλο και περισσότερο, όπως συμβαίνει τώρα στην πανδημία, είναι ευνόητο ότι θα επηρεαστούν και οι μεταφορές. Παράλληλα δεν υπάρχουν και οι μετακινήσεις από τους φοιτητές με αρκετούς να επιλέγουν να μείνουν στους μόνιμους τόπους διαμονής τους. Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας τα διά ζώσης μαθήματα γίνονται μόνο μέχρι τους 50 φοιτητές και τα υπόλοιπα είναι εξ αποστάσεως. Βέβαια το υπουργείο Παιδείας έχει αφήσει και την απόφαση στα Πανεπιστήμια για το τι θα πράξουν. Γι’ αυτό περιμένουμε να δούμε και τα άλλα ΑΕΙ, τι θα κάνουν, αν δηλαδή θα διεξάγουν διά ζώσης μαθήματα με περισσότερους φοιτητές».

Στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ υπάρχει το όριο της πληρότητας του 65%. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει ο κ. Κολυνδρίνης «και πάλι η μέση πληρότητα στα δρομολόγια δεν ξεπερνά το 50%. Γενικώς η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη στην περίοδο της πανδημίας κατά 40-45% σε σχέση με ό,τι συνέβαινε πριν».
Ο ίδιος επισήμανε πως πρόκειται για μια πολύ δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, όπου γίνεται αγώνας οικονομικής επιβίωσης. Άλλωστε στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ δραστηριοποιούνται 250 άτομα, ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι.

Ο κ. Κολυνδρίνης υπογράμμισε χαρακτηριστικά πως «το υπεραστικό ΚΤΕΛ είναι μια δυναμική επιχείρηση με πολλούς εργαζόμενους, από την οποία μάλιστα εξαρτώνται και πολλοί άλλοι κλάδοι της τοπικής οικονομίας, όπως τα συνεργεία, τα καταστήματα με λάστιχα, λιπαντικά και άλλα.
Αναφορικά με την οικονομική βοήθεια από την κυβέρνηση το Υπεραστικό ενισχύεται με την επιστρεπτέα προκαταβολή, αλλά οι επιπτώσεις της πανδημίας είναι τέτοιες που και το προβλεπόμενο ποσό δεν μπορεί να καλύψει τη ζημιά.

Για ένα ακόμη λόγο μάλιστα, καθώς όλα τα λεωφορεία έχουν εκσυγχρονιστεί, είναι ολοκαίνουρια, και οι ιδιοκτήτες έχουν ανοιχθεί σε δάνεια και άλλες υποχρεώσεις.
Τη ίδια στιγμή οι τιμές στα εισιτήρια είναι όχι μόνο σταθερές από το 2010, αλλά από τον περασμένο Ιούνιο μειώθηκαν μετά την αντίστοιχη μείωση του ΦΠΑ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το