Τοπικά

Μαγνησία:Συγκροτήθηκαν ομάδες κατά του σχολικού εκφοβισμού

 

Οι τετραμελείς «Ομάδες Δράσης για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού» στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευσης Μαγνησίας ορίστηκαν από το υπουργείο παιδείας.
Το υπουργείο Παιδείας σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τον σχολικό εκφοβισμό έθεσε σε λειτουργία τις ομάδες αντιμετώπισης του ενδοσχολικού εκφοβισμού που θα εδρεύουν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας αλλά και πανελλαδικά. Παράλληλα όρισε υπευθύνους σε κάθε σχολείο κατά του bulling και τέλος ξεκίνησε τη λειτουργία της πλατφόρμας που είναι για καταγγελίες γονέων σε περίπτωση που υπάρχουν περιστατικά βίας στα σχολεία.
Στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας η ομάδα δράσης αποτελείται από τους εξής: I. Δασκαλοθανάσης Χρήστος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με αναπληρωτή την Φακίδου Αναστασία, Σύμβουλο Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησιας. II. Οικονομίδη Αννα, Ψυχολόγος κλάδου ΠΕ23, με αναπληρώτρια την Ψωμά- Μακρή Μαρία, Ψυχολόγο κλάδου ΠΕ23. III. Κομνηνού Νίκη, Κοινωνική Λειτουργός κλάδου ΠΕ30, με αναπληρώτρια την Βλάχου Ελένη, Κοινωνικό Λειτουργό κλάδου ΠΕ30. Καθήκοντα προέδρου ασκεί ο κ. Πολύζος Γεώργιος, Διευθυντής της Δ.Π.Ε. Μαγνησίας με αναπληρώτρια την κ. Ριζάκη Αθανασία προϊσταμένη του Τμήματος Ε Εκπαιδευτικών Θεμάτων Δ.Π.Ε. Μαγνησίας.
Στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας η ομάδα αποτελείται από τους εξής: Ι. Δημακόπουλος Ιωάννης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ11 της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με αναπληρώτρια την Σωτήρχου Παναγιώτα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ06 της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας. II. Γεωργούδη Αννα, Ψυχολόγος κλάδου ΠΕ23, με αναπληρωτή τον Γκιουλέκα Λάμπρο, Ψυχολόγο κλάδου ΠΕ23. III. Μυλωνά Βασιλική, Κοινωνικός Λειτουργός κλάδου ΠΕ30, με αναπληρώτρια την Ζήντρου Ραφαέλα, Κοινωνική Λειτουργό κλάδου ΠΕ30. Καθήκοντα προέδρου ασκεί ο κ. Σαβελίδης Σωκράτης, Διευθυντής της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας με αναπληρώτρια την Φασουράκη Ρηγώ προϊσταμένη του Τμήματος Ε Εκπαιδευτικών Θεμάτων Δ.Δ.Ε. Μαγνησία
Ο κ. Σαβελίδης σημείωσε πως αυτοί οι δύο θεσμοί, δηλαδή η επιτροπή στη Διεύθυνση δευτεροβάθμιας και ο αρμόδιος εκπαιδευτικός για το κάθε σχολείο, θα βοηθήσουν σημαντικά στην αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, όχι όμως και στην εξάλειψή του. Για να πετύχουμε την εξάλειψη του φαινομένου, θα πρέπει να συμμετέχουν όλοι οι παράγοντες της κοινωνίας με πρώτους απ’ όλους τους γονείς».
Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του «Χαμόγελου του Παιδιού» στη Θεσσαλία καταγράφονται τα περισσότερα περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού, καθώς ένας στα δύο έχει υποστεί κάποιας μορφής εκφοβισμού.
«Γνωρίζουμε την τραγική κατάσταση και ακόμη χειρότερα την έχουμε βιώσει τις τελευταίες εβδομάδες στη Μαγνησία» τόνισε ο κ. Σαβελίδης και συμπλήρωσε: «το ότι έχουμε αυτή την αρνητική πρωτιά είναι για εμάς μια πρόκληση, ώστε αξιοποιώντας όλα αυτά τα μέτρα της πολιτείας να είμαστε οι τελευταίοι στη σχετική λίστα».
Για την πλατφόρμα είπε πως «Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί ένα σύστημα το οποίο εφαρμόζεται σε πολλές χώρες της Ευρώπης και ήταν απαραίτητο να υλοποιηθεί και στην Ελλάδα. Σε κάθε σχολείο υπάρχει ένας υπεύθυνος για τον σχολικό εκφοβισμό, ενώ στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας συγκροτήθηκε η επιτροπή για την αντιμετώπιση περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Με την πλατφόρμα γονείς θα μπορούν να αναφέρουν περιστατικά σχολικού εκφοβισμού τα οποία θα αντιμετωπίζονται άμεσα είτε από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του σχολείου σε συνεργασία με τη διεύθυνση είτε στη συνέχεια και με την ενεργοποίηση της επιτροπής που βρίσκεται στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας. Η πλατφόρμα θα έχει τμήματα με την κάθε διεύθυνση δευτεροβάθμιας, ώστε άμεσα να ενημερώνονται οι εκπαιδευτικοί».
Μάλιστα ανέφερε πως βρίσκονται σε εξέλιξη προκαταρκτικές έρευνες για τα περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού που προέκυψαν στα σχολεία της Μαγνησίας το τελευταίο διάστημα.

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το