Τοπικά

Μαγνησία: Πανελλήνιες διακρίσεις με άρωμα θετικών επιστημών

Στις δεύτερες φάσεις των διαγωνισμών μαθηματικών και φυσικής πέρασε ο μαθητής της Γ’ Τάξης του 5ου ΓΕΛ Βόλου Αριστοτέλης Μάριος Ρούμπος. Η επιτυχία του είναι αξιοσημείωτη, καθώς δεν συνηθίζεται ένας μαθητής και μάλιστα της τελευταίας τάξης Λυκείου να σημειώνει τέτοιου είδους διακρίσεις σε πανελλήνιους διαγωνισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, όπως τονίστηκε από το 5ο ΓΕΛ Βόλου, «ο μαθητής του 5ου Λυκείου Βόλου Αριστοτέλης Μάριος Ρούμπος είναι ο μοναδικός Θεσσαλός που πέρασε στη δεύτερη φάση του Πανελληνίου Διαγωνισμού Φυσικής «Αριστοτέλης» 2024 για την Γ’ τάξη του Λυκείου. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν πανελληνίως 545 μαθητές και μαθήτριες απ’ όλη την Ελλάδα.
Η πρώτη φάση του Πανελληνίου Διαγωνισμού Φυσικής «Αριστοτέλης» διεξήχθη στις 8 Δεκεμβρίου και μόλις 44 μαθητές/μαθήτριες της Γ’ Λυκείου προκρίθηκαν στην Β΄ φάση. Ο Αριστοτέλης Μάριος Ρούμπος κατέλαβε την 15η θέση. Διαγωνίστηκε σε δεύτερη φάση, η οποία διεξήχθη στους χώρους του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου της Αθήνας την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου.
Παράλληλα ο ίδιος μαθητής συμμετείχε και διακρίθηκε στον 84ο Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «ΘΑΛΗΣ 2023» . Στον 84ο Διαγωνισμό συμμετείχαν 350 μαθητές και μαθήτριες από 50 Γυμνάσια και Λύκεια του Ν. Μαγνησίας και από αυτούς διακρίθηκαν 45 μαθητές, εκ των 11 από τα Γενικά Λύκεια ανάμεσα στους οποίους ο Αριστοτέλης Μάριος Ρούμπος. Η επόμενη φάση του διαγωνισμού « ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ», θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024 .
Η Διεύθυνση του Σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τον μαθητή και εύχονται ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις στην ζωή του».
Ο μαθητής μιλώντας στη «Θ» δεν έκρυψε την αγάπη του για τις θετικές επιστήμες λέγοντας πως «αυτό που μου αρέσει στις θετικές επιστήμες, είναι η λύση των προβλημάτων. Μου αρέσουν επίσης ο τρόπος, η διαδικασία που πρέπει να σκεφτείς για να φτάσεις στη λύση. Άλλωστε τα προβλήματα λογικής είναι μέσα στην καθημερινότητα και βοηθούν να έχουμε έναν συγκροτημένο τρόπο σκέψης και να σκέφτεσαι τα πράγματα με λογική».
Ο ίδιος έχει συμμετάσχει και τα προηγούμενα χρόνια σε διαγωνισμούς τονίζοντας πως «οι μαθητές βγαίνουν ωφελημένοι, γιατί ανοίγουν οι ορίζοντές τους, εξοικειώνονται με τα θέματα και έχουν ανοικτά τα μάτια τους». Πρόσθεσε πως αυτοί οι διαγωνισμοί δεν έχουν σχέση ως προς το ύφος με τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Για τα θέματα των φετινών διαγωνισμών είπε πως στα μαθηματικά χρειαζόταν μια επανάληψη και μια μελέτη παλιών θεμάτων, ενώ στη φυσική απαιτούταν καλή γνώση των φαινομένων».
Στόχος του είναι να εισαχθεί στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου και όπως τονίζει «μπορείς να ασχοληθείς με πολλά πράγματα, όπως στον κλάδο της πληροφορικής, των ηλεκτρονικών υπολογιστών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το