Τοπικά

Λογαριασμό ύδρευσης στο κινητό επιλέγουν χιλιάδες καταναλωτές της ΔΕΥΑΜΒ

Χιλιάδες είναι οι καταναλωτές, που ανταποκρίθηκαν από τις 18 Μαρτίου μέχρι σήμερα στο κάλεσμα της ΔΕΥΑΜΒ, για επικαιροποίηση των στοιχείων τους, προκειμένου να λαμβάνουν από την 1η Ιανουαρίου 2023 με μήνυμα στο κινητό τους τον λογαριασμό ύδρευσης.

Η προθεσμία για την επικαιροποίηση των στοιχείων λήγει στις 31 Μαΐου, με τη διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ να ευελπιστεί, πως μέχρι τότε θα επικαιροποιηθεί το 50% των στοιχείων από τα 70.000 ρολόγια, που υπάρχουν στον Βόλο. «Η ΔΕΥΑΜΒ βρίσκεται σε τροχιά εκσυγχρονισμού και όταν ολοκληρωθεί και το έργο με την τοποθέτηση των «έξυπνων» ρολογιών, θα αποτελεί πρωτοπόρα επιχείρηση πανελλαδικά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Γ. Τόρης. Η πρωτοβουλία για επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών από τη ΔΕΥΑΜΒ προκειμένου να λαμβάνουν με μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο από την 1η Ιανουαρίου 2023 τους λογαριασμούς ύδρευσης, γίνεται, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που παρατηρείται εξαιτίας των καθυστερήσεων στην ταχυδρομική αποστολή των λογαριασμών και ο καταναλωτής να ενημερώνεται άμεσα για τις υποχρεώσεις του. «Το κόστος για την έκδοση, εμφακέλωση και αποστολή των λογαριασμών είναι τεράστιο και ανέρχεται σε 400.000 ευρώ ετησίως. Αυτό θα μειωθεί σημαντικά, όταν οι καταναλωτές θα ενημερώνονται ηλεκτρονικά μέσω του κινητού τους τηλεφώνου, ενώ θα εκλείψουν με αυτό τον τρόπο και τα προβλήματα που υπάρχουν με τα ΕΛΤΑ», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Τόρης. Να αναφερθεί ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να αποστείλουν ηλεκτρονικά μέχρι τις 31 Μαΐου στη διεύθυνση [email protected], τον αριθμό του υδρομέτρου, ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, – E-mail και αριθμό κινητού τηλεφώνου, για να ολοκληρωθεί η επικαιροποίηση των στοιχείων τους. «Μόνο την πρώτη εβδομάδα μετά τη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΥΑΜΒ στις 18 Μαρτίου, 3.000 περίπου καταναλωτές έσπευσαν να ενημερώσουν την επιχείρηση για τα στοιχεία τους. Θεωρώ ότι μέχρι τις 31 Μαΐου ο αριθμός θα φτάσει περίπου στο 50% των 70.000 υδρομέτρων, που υπάρχουν στον Βόλο», επισήμανε ο κ. Τόρης. Σχετικά με τις κατηγορίες καταναλωτών, που δεν διαθέτουν εξοικείωση πρόσβασης ή και πρόσβαση στον παραπάνω τρόπο επικοινωνίας, η ΔΕΥΑΜΒ έχει ανακοινώσει, ότι θα ληφθούν ειδικά μέτρα και πρόνοια. «Σε όσους δεν επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους για διάφορους λόγους, η Επιχείρηση θα συνεχίσει να αποστέλλει κανονικά τους λογαριασμούς μέσω των ΕΛΤΑ», τόνισε ο πρόεδρος της Επιχείρησης. Να αναφερθεί, ότι για την πληρωμή των λογαριασμών θα υπάρχει η δυνατότητα, να γίνει με e-banking, για όσους λαμβάνουν τους λογαριασμούς μέσω του κινητού τηλεφώνου, καθώς και με τον παραδοσιακό τρόπο στα ταμεία της ΔΕΥΑΜΒ. Πάντως, καταναλωτές ζητούν να εξεταστεί και το ενδεχόμενο, να υπάρξει δυνατότητα πληρωμής στα γκισέ τραπεζών.

Πλήρης ενημέρωση μέσω του κινητού
Εκτός από την αποστολή του λογαριασμού, ο πολίτης με μήνυμα στο κινητό του θα ειδοποιείται έγκαιρα και για την τυχόν υπερβολική κατανάλωση, που παραπέμπει σε εσωτερική διαρροή, τις προγραμματισμένες διακοπές υδροδότησης λόγω έργων της υπηρεσίας, την προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης λόγω οφειλών, τα προγράμματα εξοικονόμησης κατανάλωσης νερού, τις οδηγίες προστασίας των εσωτερικών εγκαταστάσεων ύδρευσης σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινόμενων, καθώς επίσης και για τις δραστηριότητες και την πρόοδο των έργων της υπηρεσίας. Επίσης στη διεύθυνση [email protected], οι καταναλωτές μπορούν πλέον να εκφράζουν τα αιτήματά τους, για κάθε θέμα που σχετίζεται με τη ΔΕΥΑΜΒ, όπως έλεγχο υδρομέτρου, μείωση λογαριασμού λόγω εσωτερικής διαρροής, παραλείψεις αποκαταστάσεων συνεπεία έργων της υπηρεσίας, επισκευές φρεατίων υδρομέτρων, αποφράξεις φρεατίων όμβριων κλπ, με εξαίρεση τις βλάβες των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης, οι οποίες λόγω του επείγοντος θα συνεχίσουν να ανακοινώνονται τηλεφωνικά στην υπηρεσία, στον αριθμό 2421055555.

«Έξυπνα ρολόγια»
«Έξυπνα ρολόγια» για περιορισμό των απωλειών σε νερό προγραμματίζει να τοποθετήσει η ΔΕΥΑΜΒ. Όπως ανέφερε ο κ. Τόρης, «μετά τη σχετική απόφαση που έλαβε προ μηνών το Διοικητικό Συμβούλιο, καταθέσαμε στο αρμόδιο υπουργείο τον φάκελο του έργου, για την εξασφάλιση χρηματοδότησης, συνολικού ποσού 20 εκ. ευρώ. Πρωτοπορούμε πανελλαδικά, αφού καμία άλλη πόλη δεν έχει καταθέσει ανάλογη πρόταση. Η ΔΕΥΑΜΒ, επιχειρεί τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της σχέσης της με τον καταναλωτή και προσδοκά την ανταπόκριση των πολιτών», συμπλήρωσε ο ίδιος. Να αναφερθεί ότι οι απώλειες για τη ΔΕΥΑΜΒ με τα υπάρχοντα υδρόμετρα ανέρχονται έως και 25%, σύμφωνα με τα συγκριτικά στοιχεία, μετά από μετρήσεις που έγιναν πρόσφατα. Πιλοτικά προβλέπεται να τοποθετηθούν 3.000 μετρητές, πιθανότατα στις συνοικίες των Παλαιών και της Νέας Δημητριάδας, όπου έχει κατασκευαστεί νέο δίκτυο και υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές για τα «έξυπνα ρολόγια». Οι μετρήσεις που έγιναν στην παραλία του Βόλου και στον Άναυρο, έδειξαν απόκλιση μεταξύ της κατανάλωσης που κατέγραφαν τα ρολόγια και της πραγματικής κατανάλωσης από 18 με 25%. Μέσω των έξυπνων ρολογιών ο καταναλωτής θα ενημερώνεται για την ποσότητα των κυβικών που καταναλώνει για την τιμολόγηση του νερού κ.α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το