Τοπικά

Λιγότερο δύσκολα από πέρυσι τα θέματα στις Πανελλαδικές – Μια πρώτη αποτίμηση από τους υποψηφίους

Ως λιγότερα δύσκολα από πέρυσι, που βέβαια απαιτούσαν προσοχή και καλή διαχείριση χρόνου, χαρακτηρίζουν τα θέματα που εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις οι υποψήφιοι των τριών κατευθύνσεων, εκφράζοντας έτσι και μια συγκρατημένη αισιοδοξία, ενόψει των αποτελεσμάτων.
Οι πανελλαδικές για τα ΓΕΛ ολοκληρώνονται αύριο Δευτέρα, με την εξέταση στο μάθημα της Βιολογίας, όπου διαγωνίζονται όσοι στοχεύουν στις σχολές Υγείας του 3ου επιστημονικού πεδίου.

Ο μαθητής από την ομάδα προσανατολισμού των θετικών επιστημών του 1ου ΓΕΛ Βόλου Δημήτρης Μακρής ανέφερε πως «τα θέματα και στα τρία μαθήματα, δηλαδή μαθηματικά, φυσική, χημεία, που εξετάστηκα, μου φάνηκαν πιο πολλά από άλλες χρονιές και οι λύσεις απαιτούσαν μεγάλη έκταση. Βέβαια δεν ήταν πιο δύσκολα από πέρυσι και δεν μπήκε κάποιο ζήτημα, που να μείνεις έκπληκτος, όποιος είχε διαβάσει έγραφε». Στόχος του είναι να εισαχθεί στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στον Βόλο.
Από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Αγραφιώτης του 1ου ΓΕΛ Βόλου που επίσης εξετάστηκε εκτός από την Έκθεση, σε Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία, ανέφερε πως «τα θέματα δεν ήταν τόσο απαιτητικά, όσο πέρυσι. Εξαίρεση φέτος ήταν ένα υποερώτημα στα Μαθηματικά, που ήταν δύσκολο και έπρεπε να το έχεις δουλέψει. Στη Φυσική τα θέματα ήταν απαιτητικά από άποψη χρόνου και διαχείρισης, αλλά όχι κάτι πολύ δύσκολο, ενώ στη Χημεία τα θέματα ήταν πολλά ως προς τις απαντήσεις».

Από αριστερά οι Δ. Μακρής, Ν. Καλαντζής και Αλ. Αγραφιώτης

Μάλιστα για τη λήξη των πανελλαδικών, είπε πως «ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει, αφού μετά από ένα χρόνο μεγάλης προσπάθειας ολοκληρώθηκαν οι εξετάσεις. Στόχος μου είναι να εισαχθώ στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο».
Από την πλευρά του ο Νίκος Καλαντζής της ομάδας προσανατολισμού Οικονομίας Πληροφορικής του 1ου ΓΕΛ Βόλου, στοχεύει σε τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. «Τα θέματα στις αρχές Οικονομικής Θεωρίας ήταν αισθητά πιο εύκολα από πέρυσι, τόσο στη θεωρία όσο και στις ασκήσεις. Στο μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον ήταν βατά τα θέματα και όποιος είχε διαβάσει, έγραφε, ενώ και ο χρόνος για να απαντήσει επαρκούσε. Στα Μαθηματικά τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας», τόνισε.
Βατά σε γενικές γραμμές, αν και βέβαια απαιτούσαν προσοχή, ήταν τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά, την Ιστορία και τα Λατινικά.
Η υποψήφια της ομάδας προσνατολισμού ανθρωπιστικών επιστημών Μαριάννα Παρρησιάδη από το 5ο ΓΕΛ Βόλου τόνισε πως «σε γενικές γραμμές τα θέματα και στα τρία μαθήματα ήταν βατά, αλλά απαιτούσαν και προσοχή στην αντιμετώπισή τους. Στα Αρχαία Ελληνικά τα θέματα αναφερόντουσαν σε άτομα που είχαν διαβάσει. Δεν ήταν πολύ δύσκολα. Στην Ιστορία τα θέματα ήταν πιο απαιτητικά, είχαν μεγάλη έκταση και χρειάζονταν κριτική ικανότητα, έπρεπε να σκεφθείς, τι θα γράψεις. Τέλος στα Λατινικά τα θέματα ήταν βατά, αλλά χρειάζονταν προσοχή. Με βάση τα φετινά θέματα μπορεί να διαχωριστεί ο άριστος, ο μέτριος και ο μαθητής με τις πιο χαμηλές επιδόσεις».
Μάλιστα εκτίμησε πως τα μόρια στις βάσεις εισαγωγής, ίσως να αυξηθούν, αλλά όχι πολύ, με εξαίρεση τα παιδαγωγικά, που η άνοδος μπορεί να είναι μεγαλύτερη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το