Τοπικά

Το κουτσό επέστρεψε στο σχολείο – Στο 4ο Δημοτικό Βόλου διαμορφώθηκαν επιδαπέδια παιχνίδια

Στον αύλειο χώρο του 4ου Δημοτικού Βόλου οι μαθητές έχουν βρει ένα ενδιαφέρον τρόπο, για να περνούν πιο ψυχαγωγικά και πιο ομαδικά τον χρόνο τους στα διαλείμματα.

Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης και του συλλόγου εκπαιδευτικών σχηματίστηκαν στο δάπεδο τέσσερα παιχνίδια από το παραδοσιακό κουτσό, που οι μαθητές παίζουν αλλά και ένα παιχνίδι με τα μαθηματικά.

Μάλιστα η πρωτοβουλία ενθουσίασε και τους γονείς, οι οποίοι ενδιαφέρονται στο επόμενο διάστημα, να σχηματίσουν και αυτοί με τη σειρά τους αντίστοιχα επιδαπέδια παιχνίδια, καθώς τα παιδιά το ευχαριστιούνται.

Η διευθύντρια του 4ου Δημοτικού Βόλου κ. Ελένη Κυριέρη ανέφερε πως «ζωγραφίσαμε επιδαπέδια παιχνίδια, κυρίως το παραδοσιακό παιχνίδι κουτσό, ώστε τα παιδιά να το γνωρίσουν και να περνούν τον χρόνο του διαλείμματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς τρέξιμο πολύ, που μπορεί να είναι επικίνδυνο σε μια αυλή, η οποία φιλοξενεί πολλά παιδιά. Τα πρώτα σχέδια έγιναν το απόγευμα, με εθελοντική δράση από εκπαιδευτικούς του σχολείου. Αλλά, επειδή άρεσαν πολύ στους γονείς, εξέφρασαν τη διάθεση να ενεργοποιηθούν, για να αξιοποιηθεί και ο υπόλοιπος χώρος της αυλής. Επίσης τα παιχνίδια έγιναν στα πιο σκιερά μέρη της αυλής, ώστε τα παιδιά να παίζουν, χωρίς να τους ενοχλεί ο ήλιος».

Η κ. Κυριέρη υπογράμμισε πως «ζωγραφίστηκαν τέσσερα παιχνίδια κουτσό, που έγιναν και με σχέδια εικαστικότερα του συνηθισμένου. Έτσι τα δύο κουτσό έχουν το σχήμα της κάμπιας και τα άλλα δύο του πύραυλου. Και όταν είδαμε ότι τα παιδιά παίζουν το κουτσό και τους αρέσει, σκεφτήκαμε να βάλουμε και τα μαθηματικά στο δάπεδο της αυλής».

 

Και μαθηματικά στο δάπεδο

Η διευθύντρια πρόσθεσε πως «άλλωστε στο σχολείο μας είναι σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα με τίτλο «Αποστολή Μαθηματικά» στο πλαίσιο ενός Εράσμους τριετούς δράσης, που έχουμε αναλάβει με άλλες τέσσερις χώρες. Έτσι ζωγραφίσαμε μαθηματικά στο δάπεδο της αυλής με τη μορφή παιχνιδιού. Και έχουμε ήδη ξεκινήσει με τη μορφή μιας μεγάλης σαρανταποδαρούσας την πρώτη δεκάδα. Τα παιδιά της Ε’ Τάξης περπατούν πάνω εκεί, αισθητοποιούν τη δεκάδα και κάνουν πράξεις. Μάλιστα οι γονείς σκέφτονται να συνεχίσουν μαζί με τους εκπαιδευτικούς τη ζωγραφική, περνώντας στην προπαίδεια. Δηλαδή θα βάλουμε ακόμη δέκα διαφορετικά σχήματα, που θα δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά, να μπορούν να παίξουν και την προπαίδεια, έχοντας την αίσθηση, ότι παίζουν ένα μεγάλο επιτραπέζιο παιχνίδι».

Πέρυσι στον αύλειο χώρο είχαν γίνει φυτεύσεις λουλουδιών. «Θέλουμε να αξιοποιήσουμε όλο τον αύλειο χώρο με τόνο περιβαλλοντικό, δημιουργικό, παιδαγωγικό και εικαστικό», κατέληξε η κ. Κυριέρη.

Φώτης Σπανός

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το