Τοπικά

Κοσμοσυρροή χθες στη ΔΕΗ Βόλου – Η πλειοψηφία για ένταξη στο νέο πρόγραμμα διακανονισμού

Κοσμοσυρροή στη ΔΕΗ Βόλου τις τελευταίες ημέρες για επανασύνδεση ρεύματος λόγω διακοπών και νέου προγράμματος διακανονισμού. Αρκετοί είναι και οι πελάτες που προσέρχονται στη ΔΕΗ Βόλου και οι οποίοι έχουν πληρώσει λογαριασμούς ρεύματος στα ΕΛΤΑ, που δεν φαίνονται πληρωμένοι, χάνοντας το μπόνους της συνέπειας και την έκπτωση του 15%.
Από την προηγούμενη εβδομάδα στη ΔΕΗ Βόλου παρατηρείται κοσμοσυρροή με πελάτες να προσέρχονται κατά δεκάδες είτε για να ενταχθούν στο νέο πρόγραμμα διακανονισμού είτε να πληρώσουν λογαριασμό είτε να προχωρήσουν σε επανασύνδεση του ρεύματος λόγω διακοπής είτε ακόμη να προχωρήσουν στις σχετικές ενέργειες, διότι ενώ έχουν πληρώσει λογαριασμό μέσω των ΕΛΤΑ, αυτός δεν φαίνεται τακτοποιημένος στο σύστημα της ΔΕΗ.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι χθες το μεσημέρι μετά τις 13.30 περίμεναν υπομονετικά για να εξυπηρετηθούν πάνω από 10 άτομα στο ταμείο και πάνω από δεκαπέντε άτομα στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που έφταναν και έφευγαν άπραγοι, με τον πίνακα εξυπηρέτησης να δείχνει το νούμερο 72.
Η πλειοψηφία των πελατών της ΔΕΗ Βόλου προσέρχεται για επανασύνδεση ρεύματος λόγω διακοπής, αφού αρκετές είναι αυτές που γίνονται καθημερινά, και για να ενταχθούν στο νέο πρόγραμμα διακανονισμού, που έχει τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαΐου.
Το νέο πρόγραμμα διακανονισμού είναι πιο «σκληρό», αφού περιλαμβάνει μεγαλύτερη προκαταβολή και λιγότερες δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών από λογαριασμούς ρεύματος.

Να σημειωθεί ότι διατηρούνται τα μέτρα (από εξώδικα μέχρι διακοπή ρεύματος και ένδικα μέσα) για όλους όσοι δεν πληρώνουν τις δόσεις των διακανονισμών, ενώ έχουν τεθεί σε εφαρμογή νομικές υπηρεσίες για να «κυνηγήσουν» όσους χρωστούν.
Στο νέο πρόγραμμα οι οικιακοί πελάτες διαχωρίζονται σε 6 κατηγορίες με βάση τον βαθμό συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το τελευταίο 12μηνο: Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς, συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς, περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού, πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών, πελάτες με αποκοπή λόγω χρέους, οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει αίτημα επανασύνδεσης και ρύθμισης οφειλών εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποκοπής και διαπιστωμένη ρευματοκλοπή.

Να σημειωθεί ότι ο τρόπος, το ύψος της προκαταβολής και ο αριθμός των δόσεων δεν μπορεί να υπολογιστεί αν κάποιος δεν προσέλθει στη ΔΕΗ.
Αρκετοί είναι και οι πελάτες που προσέρχονται στη ΔΕΗ Βόλου, οι οποίοι έχουν αποπληρώσει μέσω Ελληνικών Ταχυδρομείων λογαριασμούς ρεύματος, αλλά στο σύστημα της ΔΕΗ δεν φαίνονται τακτοποιημένοι, επειδή τα ΕΛΤΑ έχουν εισπράξει, αλλά δεν έχουν αποδώσει τα χρήματα. Το αποτέλεσμα είναι αυτοί οι πελάτες να έχουν χάσει το μπόνους της έκπτωσης του 15% στον εκκαθαριστικό όταν πληρώνουν τους λογαριασμούς πριν τη λήξη τους.
Να σημειωθεί ότι για αυτόν τον λόγο ένας υπάλληλος της ΔΕΗ Βόλου ασχολείται μόνο με αυτές τις περιπτώσεις και οι πελάτες δεν είναι αναγκασμένοι να περιμένουν στην «ουρά».
Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που παρατηρείται «ουρά» και στα ταμεία της ΔΕΗ Βόλου, αν και τις περισσότερες ώρες της ημέρας λειτουργούν δύο, αφού πλέον όσοι πλήρωναν λογαριασμούς ρεύματος μέσω ΕΛΤΑ, τώρα πληρώνουν στη ΔΕΗ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το