Τοπικά

Κέρδισαν βραβείο για το project «Geine guide» – Εντυπωσίασε η ιδέα τους για online τουριστικό ξεναγό

Το project «Geine guide» που αποτελεί έναν online ξεναγό για τον κάθε τουρίστα κέρδισε χθες το δεύτερο βραβείο σε διαγωνισμό κατά τη διάρκεια της Σχολής Επιχειρηματικότητας  που διοργανώνεται από την ΜΚΟ ΤhinkYoung και στηρίζεται από το Ίδρυμα της Coca-Cola. Σκοπός της ιδέας των επίδοξων επιχειρηματιών είναι η δημιουργία ενός τουριστικού οδηγού με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας AR. Ο χρήστης θα μπορεί σηκώνοντας το κινητό του τηλέφωνο, να βλέπει στην οθόνη τα κτίρια γύρω του να ζωντανεύουν, θα μπορεί να διαβάζει πληροφορίες ή να τις ακούσει, ενώ θα μπορούν να διαφημιστούν και τα τοπικά καταστήματα .
Η ομάδα αποτελείται από τους: Αγγελική Χασακού, Χριστίνα Κίτσα, Κωνσταντίνο Σαγανά, Αλέξανδρο Καϊταρτζή, Σοφοκλή Χαραλαμπίδη, Κωνσταντίνο Αλεξίου, Βασίλειο Δεμερτζή, Οδυσσέα Κατοπόδη και Βαγγέλη Θέο.

“Σκεφτήκαμε να ασχοληθούμε με το κομμάτι του τουρισμού γιατί υπάρχει ένα μεγάλο κενό ανάμεσα στην τεχνολογική πρόοδο και στο ιστορικό κομμάτι. Κάνω πολλά ταξίδια και το πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι πως δεν ήξερα εκεί που θα πάω, τι είναι αυτό που πρέπει να επισκεφτώ. Θέλουμε ο τουρίστας να ξέρει που θα πάει. Στα μαγαζιά θα υπάρχει και αξιολόγηση από τους προηγούμενους χρήστες” δήλωσε η Χρ. Κίτσα.

Στα μελλοντικά σχέδια των εμπνευστών της ιδέας είναι η χρήση της εφαρμογής και από άτομα με αναπηρία. Στόχος τους είναι αρχικά η εφαρμογή να διατίθεται δωρεάν στους χρήστες ενώ στο μέλλον θα υπάρχει μικρή χρέωση για την premium έκδοση, όπου ο τουρίστας θα έχει πρόσβαση σε περισσότερες παροχές. Αρχικά οι εμπνευστές θα επιδιώξουν τη συνεργασία με τις επιχειρήσεις ενώ θα εστιάσουν σε tour operators για να παρέχουν στα group τουριστών έναν onlineξεναγό.
«Θέλουμε να δραστηριοποιηθούμε αρχικά στην Αθήνα και στη συνέχεια να επεκταθούμε σε νησιά που έχουν μεγάλη απήχηση στους τουρίστες» δήλωσε η φοιτήτρια Χρ. Κίτσα.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το