Τοπικά

Καταγραφή παραπόνων για πλημμελή εξυπηρέτηση από το δήμο Βόλου

Δήμος Βόλου

Να αναφέρουν αρμοδίως τα παράπονά τους για τυχόν προβλήματα που συναντούν στην εξυπηρέτησή τους από το Δήμο, καλεί τους Βολιώτες με ανακοίνωσή της η δημοτική αρχή. Όπως συγκεκριμένα επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «με αφορμή παράπονα δημοτών για πλημμελή εξυπηρέτησή τους από υπηρεσίες του Δήμου Βόλου και για μεμονωμένα κρούσματα αδιαφορίας ορισμένων υπαλλήλων κατά την άσκηση των καθηκόντών τους, καλείται κάθε ενδιαφερόμενος να απευθύνεται και να αναφέρει λεπτομερώς κάθε περιστατικό, είτε στο γραφείο Δημάρχου (Δημαρχείο Βόλου – τηλ: 2421350173) είτε στο Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο, Αγ. Νικολάου 7, τηλέφωνο: 15242 – 2421037679 προκειμένου να αντιμετωπιστούν ενδεχόμενα φαινόμενα δυσλειτουργίας άμεσα και αποτελεσματικά. Για μια ακόμη φορά διαβεβαιώνουμε τους πολίτες ότι μόνη και αποκλειστική μέριμνα της σημερινής, υπό τον κ. Αχιλλέα Μπέο, Δημοτικής Αρχής, είναι η εξυπηρέτηση των καλώς εννοουμένων συμφερόντων του Δήμου και των δημοτών και προς την κατεύθυνση αυτή συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε νυχθημερόν», καταλήγει η ανακοίνωση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το