Τοπικά

Καταγγελίες καταναλωτών για «φουσκωμένους» λογαριασμούς ρεύματος και φυσικού αερίου

Στα «κάγκελα» βρίσκονται δεκάδες καταναλωτές στον Βόλο λόγω των πολύ «φουσκωμένων» λογαριασμών ρεύματος και φυσικού αερίου που λαμβάνουν, καταγγέλλοντας μεταξύ άλλων στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου πως οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί δεν είναι ξεκάθαροι, χωρίς να διευκρινίζεται η ρήτρα αναπροσαρμογής. Επίσης αναφέρουν σε πολλές περιπτώσεις πως η τιμολόγηση δεν είναι διαφανής, με αποτέλεσμα να βρίσκονται αντιμέτωποι με χρεώσεις που εκτοξεύουν την τελική τιμή στα ύψη.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου κ. Αλέκο Κουτσελίνη είναι θετικό το γεγονός πως το αρμόδιο υπουργείο προσανατολίζεται στη δημιουργία εντύπου προσφοράς για όλους τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, με το οποίο οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τις προσφορές της κάθε εταιρείας. Άλλωστε δεν είναι σπάνιο ορισμένοι πάροχοι να υπόσχονται σε προσφορές, που κατά καιρούς πραγματοποιούν, σταθερές τιμές, οι οποίες, όμως, είναι σημαντικά παραπάνω με ό,τι ίσχυε στο πρόσφατο παρελθόν. Παράλληλα ανακοινώνουν δώρα και εκπτώσεις που αφορούν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως για παράδειγμα έξι μήνες, χωρίς να είναι ξεκάθαρη η τιμή που θα πληρώνουν, ενώ μετά το πέρας του διαστήματος της προσφοράς η αύξηση στο τιμολόγιο είναι μεγάλη. Όπως αναφέρει ο κ. Κουτσελίνης με την εφαρμογή του μέτρου του εντύπου προσφοράς ο καταναλωτής – πελάτης θα μπορεί να συγκρίνει καθαρά τις τιμές από πάροχο σε πάροχο και να επιλέγει την καταλληλότερη για το πορτοφόλι του.
«Βροχή» οι απάτες
Σε υψηλά επίπεδα παραμένει και ο αριθμός περιστατικών τραπεζικής απάτης, μέσω ψεύτικων ιστοσελίδων. Ειδικότερα οι Βολιώτες εξακολουθούν να δέχονται ηλεκτρονικά μηνύματα, τα οποία υποτίθεται αποστέλλονται από τράπεζες ζητώντας τους να καταχωρίσουν επιπλέον τραπεζικά τους στοιχεία, καθώς, όπως ισχυρίζονται οι απατεώνες ο λογαριασμός τους είναι μπλοκαρισμένος. Σε περίπτωση που το θύμα τσιμπήσει, τον παραπέμπουν σε εικονική ιστοσελίδα και εκεί του ζητούν να γράψει τους κωδικούς του web banking και τότε είναι βέβαιο πως όσοι πέσουν στην παγίδα θα χάσουν χρήματα. Το ευχάριστο, όμως, είναι πως αρκετοί είναι αυτοί που αντιλαμβάνονται πως πρόκειται για απάτη, αποφεύγοντας να δώσουν τα ευαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το