Το δύσκολο έργο της διδασκαλίας στους μαθητές όλων των τάξεων έχει αναλάβει εδώ και ένα μήνα, από τότε δηλαδή που άρχισαν τα μαθήματα, η μοναδική δασκάλα στο διθέσιο Δημοτικό Σχολείο Λαύκου.
Το σχολείο έπρεπε να έχει δύο δασκάλους, αλλά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών λειτουργούσε μέχρι και χθες με ένα δάσκαλο. Τελικά με τις τελευταίες προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας προχώρησε στην τοποθέτηση εκπαιδευτικού, οπότε το διθέσιο Δημοτικό θα διαθέτει σε λίγες ημέρες κανονικά δύο δασκάλους.
Ωστόσο εδώ και ένα μήνα η μοναδική δασκάλα επιτελεί το δύσκολο έργο της διδασκαλίας σε μαθητές και των έξι τάξεων.
Το σχολείο έχει 19 μαθητές που κατανέμονται ισόρροπα και στις έξι τάξεις του Δημοτικού. Έχουν κανονικά τα βιβλία τους και το διδακτικό πρόγραμμα διεξάγεται κανονικά.
Βέβαια το να διδάσκει κάποιος όλες τις τάξεις χρειάζεται πολλή υπομονή και προσήλωση. Για παράδειγμα στο μάθημα των μαθηματικών, τη συγκεκριμένη διδακτική ώρα, παραδίδονται γνώσεις μαθηματικών στους μαθητές των τάξεων μέσα από τα διαφορετικά βιβλία που διαθέτουν.
Το Δημοτικό Λαύκου είναι διθέσιο, καθώς έχει πάνω από δεκαπέντε μαθητές.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Απόστολος Μούσιος τόνισε πως «δεν έχει συναντηθεί κάπου αλλού αυτή τη στιγμή στο νομό η περίπτωση να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός σε διθέσιο σχολείο και να διδάσκει ταυτόχρονα σε όλες τις τάξεις. Στη Μαγνησία υπάρχουν λίγα μονοθέσια σχολεία, όπου υποχρεωτικά είναι ένας ο δάσκαλος και μπορεί να μην έχει μαθητές από όλες τις τάξεις. Στην περίπτωση του Λαύκου το σχολείο είναι διθέσιο και φοιτούν μαθητές από όλες τις τάξεις που λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών διδάσκονται μόνο από έναν εκπαιδευτικό. Για το λόγο αυτό και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχει ήδη δηλώσει το κενό στο υπουργείο Παιδείας και το κάλυψε με τις τελευταίες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών που έγιναν».
Ο κ. Μούσιος πρόσθεσε πως για τα δύο διθέσια Δημοτικά Λαύκου και Προμυρίου, καθώς και το τετραθέσιο Δημοτικό Μηλίνας έχει προταθεί εδώ και χρόνια η συγχώνευσή τους με τη δημιουργία μιας πολυδύναμης σχολικής μονάδας, μέσω της οποίας θα διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας των δασκάλων, θα λειτουργήσουν και μαθήματα ειδικότητας από καθηγητές, θα υπάρχει ολοήμερο και τέλος οι μαθητές θα λαμβάνουν τις ίδιες εκπαιδευτικές υπηρεσίες με τους μαθητές των πολυθέσειων σχολείων. Άλλωστε μια οργανωμένη εκπαιδευτική υποδομή είναι κίνητρο και στους νέους γονείς για να παραμένουν στην ύπαιθρο και να μην υπάρχει το φαινόμενο της αστυφιλίας. Ωστόσο μέχρι και σήμερα το αίτημα αυτό είναι «παγωμένο».
Με τον Σύλλογο Προστασίας και Ανάδειξης του Παγασητικού, συναντήθηκε ο βουλευτής Μαγνησίας του ΚΚΕ, Βασίλης…
Τη δυναμική της Black Friday δείχνει έρευνα, σύμφωνα με την οποία 8 στους 10 Έλληνες…
Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα Μακρή συναντήθηκε με…
Αυξημένοι κατά 81,3% σε σχέση με το 2023 είναι οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (Κ.Α.Π.) το…
«Κρύο» χαρακτήρισε το αστείο ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος το σχόλιο το…
Με ένα επίκαιρο - χρονικά - αστεϊσμό, σχολίασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τον μικρό αριθμό…