Τη δυναμική της Black Friday δείχνει έρευνα, σύμφωνα με την οποία 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές προτίθενται να πραγματοποιήσουν αγορές φέτος, ποσοστό υψηλότερο από άλλες χώρες. Στις κορυφαίες προτιμήσεις σε προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές, αυτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%). Επιπλέον, το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, με την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών να στρέφεται στις ηλεκτρονικές αγορές.
Λ.Α.
Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα Μακρή συναντήθηκε με…
Αυξημένοι κατά 81,3% σε σχέση με το 2023 είναι οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (Κ.Α.Π.) το…
«Κρύο» χαρακτήρισε το αστείο ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος το σχόλιο το…
Με ένα επίκαιρο - χρονικά - αστεϊσμό, σχολίασε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τον μικρό αριθμό…
Για τα δεδομένα της συμμετοχής του κόσμου στις εκάστοτε κινητοποιήσεις, η χθεσινή συγκέντρωση των ελεύθερων…
Από τις 20 έως τις 27 Νοεμβρίου η γιορτή των προσφορών που ζούμε καθημερινά στο…