Τοπικά

Ηλεκτρονικά αποστέλλονται οι βαθμολογίες των μαθητών

Ηλεκτρονικά αποστέλλονται οι βαθμολογίες από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια στους γονείς των μαθητών αυτές τις μέρες. Οι βαθμοί αφορούν τις επιδόσεις των μαθητών στο πρώτο τετράμηνο, το οποίο έληξε στις 20 Ιανουαρίου.
Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος οι γονείς δεν θα μεταβούν στα Γυμνάσια και τα Λύκεια για να παραλάβουν τις βαθμολογίες των παιδιών τους, αλλά θα τις λάβουν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους, δηλαδή στα email που έχουν δώσει στα σχολεία.
Ήδη οι βαθμοί αποστέλλονται ηλεκτρονικά και οι γονείς με τα παιδιά τους τούς βλέπουν στον υπολογιστή ή στο κινητό τους.
«Αυτό έγινε για να αποφευχθεί ο συνωστισμός των γονέων στα σχολεία» εξήγησε η διευθύντρια του 1ου ΓΕΛ Βόλου κ. Βούλα Λοντρίδου και πρόσθεσε πως «εμείς στείλαμε χθες τις βαθμολογίες στα email των γονέων».
Εάν κάποιος γονιός θέλει να ρωτήσει τον καθηγητή για τη γενικότερη παρουσία και εξέλιξη του παιδιού του, τότε υπάρχει η λύση του τηλεφώνου.
Όπως αναφέρουν διευθυντές «οι γονείς κλείνουν τηλεφωνικά ραντεβού με τους καθηγητές που θέλουν να τους ρωτήσουν, και εξυπηρετούνται άμεσα. Βέβαια σε πρώτη ζήτηση, όπως είναι ευνόητο, βρίσκονται οι φιλόλογοι, οι μαθηματικοί οι φυσικοί, αλλά και οι υπόλοιποι, όπως θεολόγοι, ξενόγλωσσοι, γυμναστές.
Στα διαλείμματα των μαθημάτων τους αλλά και σε κενές ώρες οι καθηγητές συνεννοούνται με τους γονείς για τους μιλήσουν πιο αναλυτικά για τη μαθησιακή πορεία του παιδιού τους.
Σε κάποιες περιπτώσεις αξιοποιούνται και τα ψηφιακά δημιουργήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως είναι το webex.
Βέβαια η επικοινωνία του γονέα με τους εκπαιδευτικούς δεν είναι πάντα τόσο εύκολη, καθώς υπάρχουν καθηγητές που διδάσκουν σε πολλούς μαθητές και θα πρέπει να κάνουν κανονικό… πρόγραμμα μέχρι να ολοκληρώσουν τις συνομιλίες μαζί τους.

Τα κριτήρια για τις βαθμολογίες
Ειδικότερα, σύμφωνα με το άρθρο 86 του ν. 4823/2021 πέντε είναι τα κριτήρια, τα οποία οι καθηγητές θα πρέπει να συνεκτιμήσουν για να εκδώσουν τις βαθμολογίες του Α’ τετραμήνου του τρέχοντος σχολικού έτους (2021-2022), το οποίο λήγει στις 20 Ιανουαρίου.
Ειδικότερα για το Γυμνάσιο συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια:
Πρώτον: Η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κ.λπ.,
Δεύτερον: Οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά,
Τρίτον: Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, και οι διαθεματικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές,
Τέταρτον: Οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),και ,
Πέμπτον: Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).
Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες είναι:
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης ή
β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.
Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το