Παραπολιτικά

Ικανοποίηση

Κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος δηλώνει ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΜΒ Γ. Τόρης, σχετικά με την ανταπόκριση των καταναλωτών στο κάλεσμα της Επιχείρησης, για να επικαροποιήσουν τα στοιχεία τους, ώστε από την 1η Ιανουαρίου 2023, να λαμβάνουν με μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο τους λογαριασμούς ύδρευσης. Μόνο σε μια εβδομάδα πάνω από 3.000 καταναλωτές επικαιροποίησαν τα στοιχεία, με τη διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ να προσδοκά ότι μέχρι τέλος Μαΐου που λήγει η προθεσμία, θα έχει επιτευχθεί ο αρχικός στόχος για το 50% από τα 70.000 ρολόγια. Πάντως, όσοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν ηλεκτρονικά «μπερδέματα», θα συνεχίσουν να λαμβάνουν τους λογαριασμούς με τον παραδοσιακό τρόπο μέσω των ΕΛΤΑ.
Γ.Ξ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το