Τοπικά

Ειδικότητες για αποφοίτους ΕΠΑΛ από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Διετή προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης

Η μηχανολογία, η ελαιοκομία, η γεωργία, ο τουρισμός, η γραφιστική, οι τεχνικοί ηλεκτρολόγοι, οι εργοδηγοί δομικών έργων είναι μερικές από τις ειδικότητες που περιλαμβάνονται στην πρόταση που απέστειλε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να λειτουργήσουν τα διετή προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, τα οποία θα αναφέρονται σε αποφοίτους των ΕΠΑΛ.

Το υπουργείο Παιδείας έχει ανακοινώσει εδώ και μερικούς μήνες την πρόθεσή του να κινηθεί στη δημιουργία και λειτουργία μιας δομής, η οποία θα συμβάλλει στην ακόμη καλύτερη επιμόρφωση των αποφοίτων ΕΠΑΛ και ειδικά εκείνων που εργάζονται ήδη και χρειάζονται μια καλύτερη αναβάθμιση των γνώσεών τους.
Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έχει δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων που σημειωτέον θα είναι δωρεάν.

Πριν περίπου δύο μήνες η Πρυτανική Αρχή απέστειλε στις τοπικές επιχειρήσεις και τους φορείς επιστολή με την οποία ζητούσε να καταθέσουν τη δική τους πρόταση αναφορικά με την ανάγκη για να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν κάποιες ειδικότητες.

Όπως ανέφερε ο πρύτανης κ. Γιώργος Πετράκος, «εμείς αποστείλαμε γύρω στις 150 επιστολές ζητώντας από τις επιχειρήσεις και τους φορείς να μας προτείνουν κάποιες ειδικότητες. Τελικά μας απάντησαν οι 30 περίπου. Στο μεταξύ εμείς προχωράμε και κάναμε την πρότασή μας στο υπουργείο Παιδείας με αρκετές ειδικότητες που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν. Για παράδειγμα μερικές από αυτές είναι η γραφιστική, ο τουρισμός, οι εργοδηγοί δομικών έργων, οι τεχνολόγοι ηλεκτρολόγοι, η γεωργία, η μηχανολογία, η ελαιουργία, η ελαιοκομία. Περισσότερο επικεντρωνόμαστε σε ειδικότητες που προσιδιάζουν στη φυσιογνωμία της πόλης και την παραγωγική της δυνατότητα».

Ο κ. Πετράκος ανέφερε πως «τα μαθήματα θα είναι δωρεάν, θα γίνονται τις καθημερινές και θα αφορούν αποφοίτους των ΕΠΑΛ. Βέβαια επειδή, υπάρχει ζήτημα με τον χώρο στέγασης των μαθημάτων, θα πρέπει να διερευνηθεί αυτό το θέμα. Πάντως πρώτα-πρώτα το υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να ξεκαθαρίσει τι θέλει να κάνει με αυτές τις δομές και να βγάλει τις σχετικές διατάξεις, ώστε να προχωρήσουμε και εμείς άμεσα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το