Τοπικά

Η βιτρίνα του Αχιλλέα Καραουλάνη πήρε βραβείο για 2η χρονιά

Ο στολισμός της βιτρίνας και ιδιαίτερα το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ που επιλέγει ένας έμπορος, παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια των εορτών. Μία εντυπωσιακή διακόσμηση μπορεί να αυξήσει θεαματικά την πελατεία και κατ’ επέκταση τα έσοδα, κατά τη διάρκεια των αγορών, τόσο τα Χριστούγεννα, όσο και την Πρωτοχρονιά.

Ο κ. Αχιλλέας Καραουλάνης, έμπορος λευκών ειδών στον Βόλο, είδε το κατάστημά του, με την επωνυμία «Οικοένδυση Φιλίτσα», να βραβεύεται για δεύτερη χρονιά στη σειρά, στον διαγωνισμό του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου για την καλύτερη χριστουγεννιάτικη βιτρίνα της αγοράς. Η κριτική επιτροπή απένειμε στον κ. Καραουλάνη το βραβείο «Stylish window display», για την καλαίσθητη βιτρίνα που δημιούργησε, με κεντρικό θέμα ένα ελάφι να σέρνει το μαγικό έλκηθρο του Άγιου Βασίλη, πλαισιωμένο από εμπορεύματα του καταστήματος.
Την τελευταία διετία έχει αποσπάσει ισάριθμα βραβεία στη συγκεκριμένη κατηγορία, με τον Αχιλλέα Καραουλάνη να λέει: «Η σύζυγός μου, Μαρία Λούμπρινου, επιμελείται το ντεκόρ. Ασχολείται με τη διακόσμηση. Το 2018 λάβαμε μέρος για πρώτη φορά στον διαγωνισμό του τοπικού Εμπορικού Συλλόγου, κερδίζοντας το βραβείο «Stylish window display». Τον προηγούμενο χρόνο είχαμε επιλέξει τον Άγιο Βασίλη, ο οποίος διάβαζε τα γράμματα των παιδιών. Φέτος διακριθήκαμε εκ νέου στην ίδια κατηγορία. Επιλέξαμε πρωτοχρονιάτικο θέμα, με το έλκηθρο του Άγιου Βασίλη, το οποίο «πετούσε» στον αέρα και το έσερνε ένα ελάφι».

Όσο για το εάν η εορταστική διακόσμηση επηρεάζει θετικά τον τζίρο μίας τοπικής επιχείρησης, κατά τη διάρκεια των αγορών που πραγματοποιούν οι Βολιώτες τις τελευταίες ημέρες του έτους, ο βραβευθείς έμπορος συνηγορεί υπέρ της συγκεκριμένης άποψης, επισημαίνοντας: «Σίγουρα παίζει ρόλο. Ο κόσμος σταματάει πιο εύκολα σε μία στολισμένη βιτρίνα και περνά το κατώφλι του μαγαζιού. Μία έξυπνη ιδέα, που ανεβάζει τη διάθεση των καταναλωτών, αυξάνει κατακόρυφα το ενδιαφέρον».
Το εμπορικό κατάστημα με λευκά είδη του Αχιλλέα Καραουλάνη, που βρίσκεται επί της οδού Παύλου Μελά 45, λειτουργεί εκεί από το 2000. Τείνει να συμπληρώσει δύο δεκαετίες συνεχούς παρουσίας, ενώ αποτελεί συνέχεια της επιχείρησης, που διατηρούσε παλιότερα η μητέρα του, Φιλίτσα, σε άλλο σημείο του Βόλου, πάλι με χρηστικά και διακοσμητικά προϊόντα, που σχετίζονται με το σπίτι και το νοικοκυριό.
Η εμπειρία του θεωρείται δεδομένη, γεγονός που του επιτρέπει να καταθέσει την άποψή του για τη σημασία της διακόσμησης μίας εμπορικής βιτρίνας: «Συνήθως τα κεντρικά καταστήματα του Βόλου ακολουθούν αυτή την πρακτική και υπάρχουν πολλά μαγαζιά, που είναι ωραία στολισμένα κάθε χρόνο. Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι έχουμε μικρή αγορά, ενώ την ίδια στιγμή πρέπει να δαπανήσεις αρκετά χρήματα, για την αγορά των διακοσμητικών. Μία χριστουγεννιάτικη βιτρίνα μπορεί να κοστίσει μέχρι και χίλια ευρώ, αλλά εάν κάνεις τη διαφορά, πετυχαίνεις απόσβεση. Το θεωρείς ως μία επένδυση για το μαγαζί».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το