Τοπικά

Η παλιά εθνική Λάρισας – Βόλου, ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Θεσσαλίας

Απαραίτητες είναι  οι εργασίες βελτίωσης και επισκευής της Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου, ενός από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Θεσσαλίας και το θέμα καταθέτει στη βουλή η Ελληνική Λύση.

Όπως αναφέρει ο Κ. Βελόπουλος σε ερώτηση στο Υπουργείο Υποδομών ” σε μια εποχή σύγχρονων και ασφαλών οδικών αξόνων, η Θεσσαλία, διαθέτει ακόμη δρόμους επικίνδυνους, κανονικές καρμανιόλες. Ένας τέτοιος δρόμος είναι η παλιά εθνική οδός Λάρισας – Βόλου, σύμφωνα με δημοσιεύματα των τοπικών ΜΜΕ αλλά και καταγγελιών που μας μετέφεραν πολλοί οδηγοί, που μετακινούνται καθημερινά μεταξύ των δύο πόλεων. Στην ανωτέρω εθνική οδό, οι οδηγοί καλούνται να επιδεικνύουν ιδιαίτερα αυξημένα αντανακλαστικά, αφού, η ύπαρξη παράπλευρων ενίοτε διασταυρούμενων με την εν λόγω αγροτικών δρόμων, τους καθιστά άκρως επικίνδυνους για σύγκρουση μεταξύ όσων οχημάτων βρίσκονται επί της κεντρικής οδού και εκείνων
που εισέρχονται σε αυτή από παράπλευρους δρόμους. Ο κίνδυνος αυξάνει λόγω της πυκνής βλάστησης, που φυτρώνει στις άκρες της οδού, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή εποχή, την εποχή, η οποία
μειώνει κατά πολύ την ορατότητα, ωθώντας τα οχήματα στις διασταυρώσεις, να βγαίνουν εις βάθος του οδοστρώματος της λωρίδας κυκλοφορίας της παλιάς εθνικής για να ελέγξουν το αν διέρχονται οχήματα, προ της κανονικής εξόδου τους στην οδό. Παρά την επικινδυνότητα της παλαιάς εθνικής οδού Λάρισας – Βόλου ο δρόμος συνεχίζει να αποτελεί επιλογή πολλών οδηγών καθημερινά, ειδικά εκείνων, που μετακινούνται μεταξύ των δύο πόλεων συχνά και δεν είναι σε θέση να πληρώνουν τα
ιδιαίτερα ακριβά διόδια της νέας εθνικής οδού.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, ερωτάται ο κ. Υπουργός: Προτίθεσθε να προβείτε σε έργα βελτίωσης και επισκευής της Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου, όπως είναι, η διαπλάτυνσή της, βάσει των σύγχρονων προδιαγραφών, η δημιουργία παράπλευρου δικτύου για την ασφαλή κίνηση των αγροτικών μηχανημάτων, η δημιουργία κυκλικών κόμβων στις διασταυρώσεις με τις διόδους των παράπλευρων οικισμών, η αναβάθμιση του συστήματος ηλεκτροφωτισμού της εν λόγω οδού, η δημιουργία ανισόπεδων διαβάσεων πεζών και η σήμανσή της;

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το