Τοπικά

Γ. Μπαϊρακτάρης: «Ο αριθμός των θυμάτων δείχνει μια πραγματικότητα, τι δούλευε και τι όχι»

 

Το ζήτημα της υποδομής στο σιδηροδρομικό δίκτυο έθιξε μιλώντας στην εκπομπή «Οι δύο στις 10 στη Θεσσαλία» ο μηχανοδηγός, μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και μέσων σταθερής τροχιάς και εκπαιδευτής μηχανοδηγών Γιάννης Μπαϊρακτάρης.
«Οι σιδηροδρομικοί θρηνούν για τα θύματα» ανέφερε και συλλυπήθηκε τις οικογένειες των θυμάτων. Αναφερόμενος στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ο κ. Μπαϊρακτάρης δήλωσε ότι το δυστύχημα ήταν ένα αποτέλεσμα μιας απαξίωσης της σιδηροδρομικής υποδομής των τελευταίων χρόνων και γενικότερα της υποδομής του σιδηροδρόμου. «Σαν συνδικαλιστικό κίνημα και ιδίως το σωματείο των μηχανοδηγών είχε στείλει αλλεπάλληλα υπομνήματα και εξώδικα. Το τελευταίο ήταν τον Οκτώβριο για την ασφάλεια της υποδομής στο υπουργείο Μεταφορών. Παράλληλα είχε κάνει και προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία προσέφυγε στις 15 Φεβρουαρίου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την Ελλάδα για μη ακολουθία στους κανόνες ασφαλείας στον σιδηρόδρομο» δήλωσε. Ανέφερε επίσης ότι και σε τοπικό επίπεδο ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος είχε κάνει επερώτηση στη Βουλή για το τρενάκι του Πηλίου και η απάντηση από τον πρώην υπουργό Μεταφορών ήταν πως η ασφάλεια είναι στα μέγιστα στους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Όπως είπε «τα τελευταία 3,5 χρόνια η Ελλάδα έχει πάρει χρήματα από την Ε.Ε. για την ολοκλήρωση κάποιων έργων και ακόμα δεν υπάρχουν αποτελέσματα στη φωτοσήμανση και σε αυτοματισμούς ασφαλείας για να γίνεται η παρακολούθηση και ο χειρισμός των γραμμών αυτοματοποιημένα», ενώ έκανε λόγο και για υποστελέχωση. «Πρώτη φορά στην ιστορία του σιδηροδρόμου που θρηνούμε σε ένα δυστύχημα όλο αυτό τον αριθμό θυμάτων. Αυτό δείχνει και μια πραγματικότητα. Τι δούλευε και τι όχι» σημείωσε. Ο ίδιος βρέθηκε στον τόπο του τραγικού δυστυχήματος και ανέφερε πως πρόκειται για ένα προειδοποιημένο γεγονός εδώ και 3,5 χρόνια. Τόνισε επίσης πως η υποδομή παίζει τεράστιο ρόλο στο κομμάτι των βλαβών στον σιδηρόδρομο. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η γραμμή Βόλου – Λάρισας είχε να καθαριστεί από δέντρα και χόρτα τουλάχιστον 1,5 χρόνο. Το τροχαίο υλικό δεν έχει γίνει για την κατάντια του ελληνικού σιδηροδρόμου. Δεν μπορείς να βάλεις Ferrari να τρέχει σε χωματόδρομο» είπε. Σημείωσε ακόμη πως το ότι δουλεύει το τρένο τόσα χρόνια οφείλεται καθαρά στην εκπαίδευση του προσωπικού της Hellenic Train που βρίσκεται πάνω στα τρένα. «Η υποδομή και τα συστήματα που δεν δουλεύουν ανήκουν στον ΟΣΕ» πρόσθεσε. Τέλος επισήμανε πως πρέπει η κυβέρνηση, η τωρινή ή όποια αναδείξουν οι πολίτες, να αλλάξει στάση ουσιαστικά για το θέμα και όχι για το θεαθήναι.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το