Τοπικά

«Ερήμωσαν» οι αίθουσες από μαθητές της Γ΄ Λυκείου

 

Να αξιοποιήσουν μέχρι και την τελευταία απουσία που τους δίνει δικαίωμα ο νόμος, θέλουν οι μαθητές της Γ’ Τάξης Λυκείου που απουσιάζουν μαζικά από το σχολείο παραμένοντας σπίτι για να διαβάσουν.
Όχι βέβαια ότι δεν ήταν γνωστό στην εκπαιδευτική κοινότητα το τι ισχύει εδώ και χρόνια, αλλά και το υπουργείο Παιδείας πέρα από κάποιες τροποποιήσεις στον αριθμό και τον χαρακτηρισμό των απουσιών, δεν έχει δώσει κάποια καθοριστική λύση.
Παλιότερα οι απουσίες έφταναν ακόμη και τις 164 και για να τις δικαιολογήσουν οι γονείς προσκόμζαν στα σχολεία χαρτιά από γιατρούς για να δείξουν ότι τα παιδιά τους είχαν ασθενήσει και γι’ αυτό απουσίαζαν. Αυτή η «βιομηχανία» των συνταγογραφήσεων μπορεί να σταμάτησε, αλλά οι απουσίες συνεχίζονται.
Έτσι οι καθηγητές που διδάσκουν στην Γ’ τάξη το πρωί μπαίνουν στην αίθουσα, αλλά αντί για μαθητές βλέπουν τα άδεια θρανία.
Είναι χαρακτηριστικά, όσα ανέφερε διευθυντής Λυκείου. «Έχουμε 70-80 μαθητές που φοιτούν στη Γ’ Τάξη, αλλά από αυτούς αυτές τις μέρες έρχονται για μάθημα οι πέντε και αν…» είπε.
Ο μέγιστος αριθμός απουσιών που μπορούν να κάνουν οι μαθητές, είναι 114 και δεν χαρακτηρίζονται πλέον ως δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες. Επίσης οι απουσίες που έκαναν λόγω ασθένειας από τον κορωνοϊό, δεν υπολογίζονται στις 114.
Βάσει του προαναφερθέντος αριθμού ένας μαθητής της Γ’ Τάξης Λυκείου μπορεί να λείψει μέχρι και 3,5 εβδομάδες.
Φέτος μάλιστα το Πάσχα διευκόλυνε τους μαθητές να κάνουν τις δεκαπενθήμερες διακοπές τους και να μην επιστρέψουν καθόλου για μάθημα στα Λύκεια. Πιο συγκεκριμένα τα μαθήματα άρχισαν ξανά μετά το Πάσχα στις 3 Μαΐου και ολοκληρώνονται στις 20 του ίδιου μήνα, δηλαδή τρεις εβδομάδες διδασκαλίας που καλύπτονται άνετα από τον καθοριζόμενο αριθμό απουσιών.
«Οι μαθητές το γνώριζαν αυτό, κράτησαν τις απουσίες τους για το τέλος και τώρα δεν έρχονται καθόλου στο σχολείο» επισήμανε διευθυντής που πρόσθεσε πως «αυτό που συμβαίνει, είναι λυπηρό. Οι μαθητές θα μπορούσαν να έρχονται τουλάχιστον στις πρώτες ώρες που διδάσκονται τα μαθήματα κατεύθυνσης λύνοντας διάφορες απορίες που έχουν. Ούτε αυτό κάνουν, έτσι μπαίνουν οι καθηγητές στις αίθουσες και δεν ξέρουν τι να κάνουν, αφού δεν βρίσκουν μαθητές για να διδάξουν».
Επίσης οι καθηγητές αναρωτιούνται, αν όντως οι μαθητές αξιοποιούν τον χρόνο που μένουν σπίτι. «Άλλο είναι να ξυπνούν στις 7 το πρωί και να διαβάζουν και άλλο να ξυπνούν στις 10 το πρωί έχοντας χάσει ένα σημαντικό μέρος του πρωινού χρόνου» αναφέρουν.

 

Share
Ετικέτες: αιθουσεςμαθητές

Πρόσφατα άρθρα

Μαθήματα ΚΑΡΠΑ και πρώτων βοηθειών στο Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου

Η Λέσχη Ειδικών δυνάμεων με την ψυχή της Λέσχης τον κ. Βασίλη Ηλιόπουλο σε συνεργασία…

30 Νοεμβρίου 2023

Υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας: Ένας φορέας διαχείρισης υδάτων για όλη τη Θεσσαλία

Το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή, την επίτευξη…

30 Νοεμβρίου 2023

Επιστολική ψήφος: Βήμα – βήμα η διαδικασία από την αίτηση έως την επαναποστολή του φακέλου – Τι συμβαίνει άμα χαθεί

Τις λεπτομέρειες καθιέρωσης του μέτρου της επιστολικής ψήφου στις ευρωεκλογές, που ανακοίνωσε το πρωί ο…

30 Νοεμβρίου 2023

Χαμηλές πληρότητες ενόψει Χριστουγέννων σε Βόλο και Πήλιο

  Έχοντας εισέλθει στη χριστουγεννιάτικη περίοδο οι πληρότητες στα ξενοδοχεία του Βόλου και του Πηλίου…

30 Νοεμβρίου 2023

Μόνιμοι οι μισοί από 205 γιατρούς στο «Αχιλλοπούλειο»

  Με κεντρικό αίτημα την ενίσχυση σε ιατρικό προσωπικό οι νοσοκομειακοί γιατροί πραγματοποίησαν χθες απεργιακή…

30 Νοεμβρίου 2023

Ευρώ: Έρχονται νέα χαρτονομίσματα – Τα δύο πιθανά θέματα για τον σχεδιασμό τους

Τα θέματα «Ευρωπαϊκός πολιτισμός» και «Ποταμοί και πτηνά» επέλεξε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής…

30 Νοεμβρίου 2023